Anteeksi että teen vieläkin sitten näköjään tyhmyyksiä ja tyhmiä nopeita kovin kovin järjettömiä päätöksiä ja ratkaisuja.
Nyt vaan itse painoin jostakin syystä paniikkinappulaa kun olevinaan luulin että saattaa olla tulossa itselleni lunta tupaan..
Kuvittelin ettei oma sydän sitten kuitenkaan kestäisi sanoja: kiitos mutta ei nyt kuitenkaan kiitos.(Vaikka eihän oikeasti mikään ollut vielä alkanutkaan niin miksi piti jo ruveta murehtimaan sen loppua)?!?
Vissiin rupesi sitten pelottamaan onko sillä sydämellä sitä kypärää saatavilla jos ei asiat toimisi miten toivoisi.
Paljon olisi juttuja mitä haluaisin yrittää uudelleen selittää ja kertoa niin jotkut hölmöydet näyttäisivät ehkä toisenlaisilta sitten mutta taisin nyt kyllä vaan sitten mokata tosi paljon menemällä asioiden edelle ja höntyilemällä.
Ihan oikeasti nyt v*****aa tosi paljon.
Toki sen tiedät että sinussa ei ollut syytä omaan toimintaani. Itse en vaan malttanut toimia niin kuin järkevästi ajattelevat sekä tuntevat ihmiset toimivat.
Ei nyt vaan tunnu kivalta eikä hyvältä oikein mikään. Luulin että morkkikset tulevat vaan sitten jos on tahallaan ollut ilkeä toiselle ihmiselle..
Voi paskan paska...!
-M-
Anteeksi Hyvinkää ja K.
velmu1969
1
306
Vastaukset
- näinpä oli
suloisesti asia esitetty. Toivottavasti se
poika/tyttö ymmärtää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219