Mistä lehdistä saisi julisteita? Onko jonkun lehden tänhetkisessä numerossa julisteita Xtinasta? Tuleeks postereita jonkun albumin mukana? Ett onko kellään mitään tietoo julisteista? Mitä tahansa, mutta tarvitsisin niitä todella.
Kiitos etukäteen, jos joku viittis vastata!
Mistä Christina-julisteita????
3
245
Vastaukset
- Erizo
Ei ole tullut tietooni mitään lehtiä, joissa julisteita tulisi kylkiäisenä.
Ainoa single, jossa sain Christina-julisteen mukana oli aikoinaan Fighter.
Mutta jos olet valmis maksamaan julisteista, niin varmaan jostain Anttilan juliste-hyllystä voisi löytyä. Ja jos olet valmis tilaamaan niitä netistä, niin esim. Allposters.com:sta löytyy:
http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=643895127&c=c&search=6861&GCID=S15100x017&KEYWORD=Christina Aguilera poster - Mary-Anne
Lehtihyllyt eivät kuulu niihin osastoihin, joissa viettäisin eniten aikaa kauppareissuilla, mutta sen verran olen katsastanut sitäkin, että mieleen on jäänyt Fanin Christina-julisteet. Mielestäni edellisessä numerossa taisi olla Juliste Xtinasta ja tämän hetkisessä numerossa on samantyylinen kuva kuin B2B-kotelossa levyjen alla, vähäsen isompana tottakai! :) Edellistä numeroa saa varmasti kysäisemällä myyjältä, jos hyllyssä sitä ei enää näy. Mutta mitä todennäköisimmin lehtiin ilmestyy Christina-julisteita mielein määrin heti, kun Hurt alkaa soida tiuhempaan radioissa!!
- julkka, alkup.
Selvä juttu, yritetään katella Fania tai muuten ostaa. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184