Meillä on pieni vauva ja olemme menossa kummityttöni ristiäisiin. Olen nyt miettinyt, että pitääkö myös meidän vauvalla olla miten juhlavat vaatteet...?? ja mitkä ovat mielestänne juhlavat vaatteet noin 2kk ikäiselle...? mielestäni vaatteet pitäisi ainakin olla mukavat ja käytännölliset, ja ehkä vähän arkista siistimmätkin varmaan... =S
vauvan vaatteet...
2
736
Vastaukset
- Täti
Jos teillä on tyttövauva, hänelle voisit pukea
kauniin mekon tai essun.
Sukkahousujakin taitaa olla noin pienillekin.
Pojallekin on kivoja pieniä pukuja, jissa
on jopa rusetti valmiina paidassa kiinni.
Ja onhan niitä tosi juhlavan näköisiä
potkupukujakin, joissa pienokainen olisi
juhlavan näköinen. - tarja 2
on kivoja arkivaatteitakin mitkä puhtaina on ihan juhlaviakin...tosin itse olen yrittänyt pitää aina kaapissa lapsilla myös yhdet "juhlavaatteet" joita käytetään tosin harvoin,mutta kuitenkin..oppivat että on tilanteita että pitää myös kiinnittää vähän vaatteisiin huomiota.
Kerhojen ja koulujen juhlat ovat hyvä tilaisuus opetella tähän esimerkiksi.Siis sitten isompana:)
Ja olen suosinut jos suinkin mahdollista että vaatetta pystyy sitten käyttämään kenties arkivaattena loppuun,tosin "oikeista" juhlavaatteista saa ihan kivasti kirpparilla myös omiaan pois ja taas kirppareilta saa näitä juhlavaatteita ihan edullisesti tilalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076