teeren suolistus.

kal....

miten äkkiä teeri pitää suolistaa ampumisen jälkeen??

15

5859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super hunter

ennen roikotusta

• ...

mahdollisimman äkkiä

• jft

ei oo olemassa tyhmiä kysymyksiä vain tyhmiä vastauksia

• hra sormi

tee noin

• älä.

Vai niin teet, no älä tyrkytä sairasta tapaasi muille.

• asdf

kyllä se on nopein ja paras tapa että sormi perseeseen ja suolet vaa ulos.

• mehtiinen

kannattaa suolistus suorittaa. mahdollinen suolistorikko kun tuppaa laittamaan puurot ja vellit sekaisin. liha kun ottaa makua aika herkästi. lisäksi avattu lintu jäähtyy nopeammin.katajan tai kuusenhavuja kun laittaa onteloon niin hyvä tulee. ja onhan se repussakin köykäsempi...

• johannaNN

Ei ollenkaan tyhmä kysymys sillä meillä kotona on tapana iskeä lintu kokonaisena höyhenineen ja suolineen pakkaseen. Niin se säilyy hyvänä pari kolmekki vuotta.

• jaa.

Miten kehtaat myöntää, että olet noin pönttö. No, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. Menehän nyt äitiä katsomaan, jooko.

• paikkansa
        jaa. kirjoitti:

Miten kehtaat myöntää, että olet noin pönttö. No, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. Menehän nyt äitiä katsomaan, jooko.

kyllähän toi pitää paikkansa että säilyy paremmin kun ei avaa lintua lainkaan. ei pääse bakteerit sisälle. pitää vain huolehtia ettei suolessa ole paskaa tai suolet ole rikki voi muuten olla aika kamalan makuinen jos näin käy. toisaalta hyvä konsti ja toisaalta aivan paska. kyllä se lintu säilyy vuorokauden hyvänä jos vaan viileässä on. itse suolistan ja nyljen vasta ku tulen metsältä.

• jarkkotapani
        paikkansa kirjoitti:

kyllähän toi pitää paikkansa että säilyy paremmin kun ei avaa lintua lainkaan. ei pääse bakteerit sisälle. pitää vain huolehtia ettei suolessa ole paskaa tai suolet ole rikki voi muuten olla aika kamalan makuinen jos näin käy. toisaalta hyvä konsti ja toisaalta aivan paska. kyllä se lintu säilyy vuorokauden hyvänä jos vaan viileässä on. itse suolistan ja nyljen vasta ku tulen metsältä.

ja muistakaa että teeri suolistetaan selkäpuolelta

• MarkoSebastian
        jarkkotapani kirjoitti:

ja muistakaa että teeri suolistetaan selkäpuolelta

..parempi ees selkäpuolelta kuin ollenkaan!

T: saamamies

• johannaNN
        jaa. kirjoitti:

No uskokaa vain pois että meillä on kolmekymmentä vuotta laitettu pakkaseen linnut suolistamati ja höyhenineen. Ja ei mitään ongelmaa oo ollu! Tänäkin päivänä äiti tekee erinomaista lintukeittoa kolmeki vuotta vanhasta teerestä ja mahtavaa lintukastiketta samanikäisestä pyystä..

• löp
        johannaNN kirjoitti:

No uskokaa vain pois että meillä on kolmekymmentä vuotta laitettu pakkaseen linnut suolistamati ja höyhenineen. Ja ei mitään ongelmaa oo ollu! Tänäkin päivänä äiti tekee erinomaista lintukeittoa kolmeki vuotta vanhasta teerestä ja mahtavaa lintukastiketta samanikäisestä pyystä..

suolet mahdollisimman pian linnusta ulos. itse en ainakaan laittaisi lintua pakastimeen suolineen... :D kaikkee sitä kuulee..

• JohannaNN
        löp kirjoitti:

suolet mahdollisimman pian linnusta ulos. itse en ainakaan laittaisi lintua pakastimeen suolineen... :D kaikkee sitä kuulee..

No kuulee kuulee, mutta tosi tämä on. Jos ette uso niin testatkaa ite. Meilläkin köllöttää kymmenkunta lintua pakkasessa nyt, höyhenineen ja suolineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe