"Sorella: Maailmani ei kaadu tähän"
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/473912?big_brother
Sorellan haastattelu (linkki)
8
982
Vastaukset
- Pitääpäs lukea
En olis huomannut, mutta kiitos vinkistä. Hyvä, että Sorella selviää. :)
- Hauskaa...
Siellä oli mukavia tyyppejä, jotka eivät nähneet realistisesti, miten käyttäytyivät...Olipas kommentti, neiti ei tainnut oikein itsekään tietää mitä laukoi, kun oli porukan huonosti käyttäytyvin. Onneksi lähti.
- kommentti et:
"oon varmaan ainoo opettaja joka juo viiniä"!
HEI HALOO BLONDI! kukaan ei varmaan koskaan ole väittänyt etteivätkö muut opettajat joisi/ saisi juoda VAPAA-AJALLAAN! Mutta harvat opettajat nolaavat itteensä ja ammattiryhmäänsä telkkarissa! - tyhmä sorella
kommentti et: kirjoitti:
"oon varmaan ainoo opettaja joka juo viiniä"!
HEI HALOO BLONDI! kukaan ei varmaan koskaan ole väittänyt etteivätkö muut opettajat joisi/ saisi juoda VAPAA-AJALLAAN! Mutta harvat opettajat nolaavat itteensä ja ammattiryhmäänsä telkkarissa!Joo, on se vaan kunnon blondi!! Ainoa opettaja joka juo viiniä..eikö se idiootti tosiaan tajua et pointti ei oo se et hän juo alkoholia vaan se, et on mokaillut aika pahasti telkkarissa...
- eihän se "viinin"
tyhmä sorella kirjoitti:
Joo, on se vaan kunnon blondi!! Ainoa opettaja joka juo viiniä..eikö se idiootti tosiaan tajua et pointti ei oo se et hän juo alkoholia vaan se, et on mokaillut aika pahasti telkkarissa...
(joi kyl paljon muutakin) juonti ole synti, pitää vaan osata käyttäytyä sen jälkeen. Etenkin kun on itse toitottanut, että pitää käyttäytyä muita paremmin. Mutta jospa tämä olikin häneltä "kilttiä" käytöstä...
- takas kouluun
eihän se "viinin" kirjoitti:
(joi kyl paljon muutakin) juonti ole synti, pitää vaan osata käyttäytyä sen jälkeen. Etenkin kun on itse toitottanut, että pitää käyttäytyä muita paremmin. Mutta jospa tämä olikin häneltä "kilttiä" käytöstä...
Sorella on oma iloinen Sorellansa aina, kun saa olla huomion keskipisteenä, muulloin tuleekin tippa linssiin ja suupielet kääntyy alaspäin.
S. taitaa olla sellainen ihminen, joka ei ikinä missään olosuhteessa myönnä tehneensä ensimmäistäkään virhettä.
Ihan sopivaa ainesta luokanopettajan vaativaan virkaan- - hahaha!
takas kouluun kirjoitti:
Sorella on oma iloinen Sorellansa aina, kun saa olla huomion keskipisteenä, muulloin tuleekin tippa linssiin ja suupielet kääntyy alaspäin.
S. taitaa olla sellainen ihminen, joka ei ikinä missään olosuhteessa myönnä tehneensä ensimmäistäkään virhettä.
Ihan sopivaa ainesta luokanopettajan vaativaan virkaan-Harmittaako kun Sorella selviää?
Oletteko huomanneet, että tuolla on eräs Sari, kun ei ole missään vaiheessa osannut käyttäytyä, jos nyt arvaan millaisesta käyttäytymisestä te puhutte.
Kyse on siitä, että te syyllistätte naista, kun joku hyväksi käyttää ja sillä sipuli! JA TE OOTTE MORAALISESTI AIVAN VITUN VÄÄRÄSSÄ! - naisen,
hahaha! kirjoitti:
Harmittaako kun Sorella selviää?
Oletteko huomanneet, että tuolla on eräs Sari, kun ei ole missään vaiheessa osannut käyttäytyä, jos nyt arvaan millaisesta käyttäytymisestä te puhutte.
Kyse on siitä, että te syyllistätte naista, kun joku hyväksi käyttää ja sillä sipuli! JA TE OOTTE MORAALISESTI AIVAN VITUN VÄÄRÄSSÄ!sukupuolielimestä ja sen jatkuva huutelu on tylsää. Ei ketään harmita se, että sorella "selviää", vaan se, että nainen ei edes pahoittele omaa huonoa käytöstään...Ja omien vanhempiensa haukkuminen ja alkoholin käyttö eivät ole oire hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157