Eiliset bileet siis päättyivät siihen että Sari meni Kakin viereen poikien makkariin parisänkyyn. Muutenkin heillä oli ollut varsin herkkää aikaisemmin terassilla jossa mm sopivat että kun molemmat ovat talosta ulkona niin Sari tulee Kakille kylään to-su.
Aikaisemmin Kaki on useasti maininnut nimenomaan Sarin olevan kiinnostavin naisista ja Tatulle mainitsi argentiinabileissä "kyllä sä tiiät mikä mun heikko kohta on" tarkoittaen Saria. Todella mielenkiintoista miten tämä suhde edistyy pikkuhiljaa. He kuitenkin varmasti kaikkien mielestä olivat alussa kaikkein epätodennäköisin pari.
Sängyssä oli aluksi myös Mira mutta hän siirtyi pian omaan sänkyynsä. Sängyssä Kaki ja sari todellakin vain nukkuivat, mutta merkillepantavaa oli miten lämmin tunnelma siinä oli. Kaki silitteli Sarin kättä ja he pitivät toisiaan kädestä kiinni ja Sari todellakin tyytyväisenä nukkui Kakin kainalossa.
Takuuvarmasti tämä tulee toistumaan vielä kun taas saavat hieman olutta juodakseen. Niin pitkällä ei vielä olla että ihan jokaöistä olisi.
Kaki ja Sari sängyssä
15
6031
Vastaukset
- otsikon repäsit,
vois luulla että ne oli siellä p***massa!!
- keitossa vai miten
tällanen otsakointi jo liki vuorokauden takaisesta tapahtumasta???
- Nimittäin...
sefu kyllä puuttuu toisten pienempiinkin "palsta rikkeisiin" ja muihinkin kirjoituksiin poistelemalla mutta omalla kohdalla sitä ei tietenkään katsota virheeksi...sefua ei koske samat säännöt!!
- tulee tv:tä
eli ihan sallittu avaus on.
- että todella
pitävät toisistaan, ensin alkuun minunkin mielestäni siinä oli pelaamista mutta mitä kauemman olen heitä seurannut sen varmempi olen että tunteet on mukana.
- vielä vetoavampi
jos ei puhuis niitä pervoja juttuja eikä piereksisi. Ei vaan itte tajua käyttäytyä.
- Kyllä se pieru irtoaa naise...
vielä vetoavampi kirjoitti:
jos ei puhuis niitä pervoja juttuja eikä piereksisi. Ei vaan itte tajua käyttäytyä.
Äijillä on toi älytön piereminen. Onko se jotain reviirikäyttäytymistä?
- elämä itelles
Mikäs päällikkö olet tä?
- KEISARI...
taas jutulla heitti! Kohta varmaan syytettä oot nostamassa Kakia vastaan!
- selvästi
oli vähän mustasukkanen, kun Sari meni sen Ollin syliin istuun.
- mutta oli
Sarikin kun Mira uhkas mennä Karin viereen nukkumaan, sanoikin suoraan että mä tuun kans, mä oon mustasukkanen ;) no pientä leikin laskua siinä oli mutta totta toinen puoli.
- bonbon
Totta, Kakista huomasi selvää mustasukkaisuutta selitellessään Ollille mitä lie Sarin käytöksestä ja eikös tämä Sariakin estellyt. Voi Kaki.. :]
- yhteiset hetket
Nyt tuli sitten teeveestäkin jo ulos. No mun mielestä tuo oli sellasta läheistä ystävyyttä vaan. Mutta todella, lämmintä, kaunista...
Seuraavassa ote Big Brother uutisista. Siinä Sari keskustelee Ollin kanssa terasilla suhteista:
"Sari kertoi halipulastaan, jota Kari oli talossa helpottanut silittelyllään.
- Must on ihanaa, et Kaki tietää, et se on vaan sitä, Sari täsmensi."
Jaa'a... Mahtaakohan Kaki nyt olla ihan samaa mieltä asiasta?- mitähän seuraa
Kun nyt ei vaan Sari haavoittaisi Kakin syvempiä tunteita. ..mikäli sellaisia on. Oikeastaan kun tarkemmin katsoo niin tuo asetelmahan näkyy selvästi, ja tuossa terassikeskustelussa kuuluikin; Sari on nähtävästi vain hellyyden ja silittelyn kipeä. Mutta mitä ajattelee Kaki? Seurataan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104