Muita samanlaisia sekopäitä?
Aurinko skorpioni, nouseva Vesimies
7
857
Vastaukset
- kertokaas
Aurinkomerkki. Skorpioni,
Nousumerkki... Neitsyt
Laskumerkki... Kalat
Kuumerkki..... Vaaka. - nouseva vesimies
ja kuumerkki kaksonen. Melkein sama siis kuin sulla. Kerrotko lyhyesti millainen olet? Itse olen temperamenttinen, spontaani, huumoria latova ja mietteliäs persoona.
- ccix
aurinko: kalat nouseva: vesimies
lyön vetoa, että olen hieman enemmän sekaisin.- Kuu Vaaka
ja Nouseva Jousimies :).
Sekaisin joskus joo, mutta Kuu Vaa´assa tasapainottaa toisinaan. Ainakin silloin ku vaakakupit jäävät hetkeksi tasa-asentoon....:)
Ciao!
- -utelias-
Mulla on myös aurinko skorpionissa ja nousumerkki on vesimies, kuinkas sattuikaan. Mäkin toisinaan tunnen itseni aika sekopääksi, hah! Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä kombinaatio sinun kohdallasi ilmenee?? Kuu mulla on kylläkin Neitsyessä..
- Tunnetilat vaihtelee
Täällä kanssa yksi aurinko skopu ja nouseva vesimies, tosin kuu on ravussa. Kyllä tuntuu niin sekopäiseltä välillä, että huh...
- JK
EOLESAMANLAISIA SEKOPÄIT'Ä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327