kaupat

pelimies80

olen aloittamassa harrastuksen pienoimallien parissa. mitkä merkit on parhaita vai onko niillä eroja. parhaimmat nettisivut mistä saa ostettua koottavia pienois malleja sekä metallisia valmiiksi koottavia.

14

6973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Big is better

Käy sivuilla www.vanhakaarti.net, siellä on vähän erilaisempia pienoismalleja ok. hinnoin!

• -Kooma-

Jos ajattelit muovisia koottavia pienoismalleja: T:mi Kuivalainen(HUIPPU!), Tietonikkari, Combat Models. Merkeillä/valmistajilla on eroja, hyviä ovat mm. Tamiya, Dragon ja Hasegawa.

• Pienoismalleista innostunut

Jos tarkoitit että metallisia valmiiksi koottuja niin esim. Minichamps (Paul's Model Art) pienoismalliautot ovat hyviä ja niissä on paljon valinnanvaraa erityisesti 1:43 mittakaavassa.
      Isommassa mittakaavassa 1:18 CMC on varmaan huippu mutta kallis, Autoart tekee myös tarkkoja pienoismalleja samoin Kyosho.
      Muita hyviä pienoismallivalmistajia on esim. Norev, ERTL, Schuco, halvemmasta päästä Yatming (Road Champ), Welly jne.
      Yatming, Motormax, Revell, jne. edullisia metallimalleja voi löytää tavaratalojen leluosastoilta mutta hienommat ja kalliimmat taitaa löytyä vain pienoismallien erikoisliikkeistä, esim. Pienoismallimarket, Collector's Modeltoys ja Modelmania.

• collector

Pääkaupunkiseudulla tuolta, www.modelmania.fi sieltä näyttää löytyvän valmiita metallisia malleja.

• Diecast Fun

Metallisia koottavia (mm. valmiiksi maalattuja, esim. Forces of Valor) ja muita erikoismalleja kannattaa kysellä osoitteesta: www.vanhakaarti.net

• Someone1233

Muoviset pienoismallien rakennussarjat Siipiveikolta

www.siipiveikko.fi

• ou8iu

www. pienoismallitukku. net

• Baronn

• jygtr7
        Baronn kirjoitti:

En suosittele tuota pienoismallitukkua, siitä on aika huonoja kokemuksia, tuolla juttua http://www.pienoismallit.net/keskustelut/5798_pienoismallitukkufi/

Nuo kommentit pienoismallitukusta ovat 2 vuotta vanhoja, siitä on tapahtunut kehitystä huimasti. Kuivalaisella tei kauppoja kerran ja se oli myös viimeinen kerta.

• Baronn
        jygtr7 kirjoitti:

Nuo kommentit pienoismallitukusta ovat 2 vuotta vanhoja, siitä on tapahtunut kehitystä huimasti. Kuivalaisella tei kauppoja kerran ja se oli myös viimeinen kerta.

No vanhimmat kommentit on 2 vuotta vanhoja mutta aika monet viimepäivinäkin kirjotetut kommentit on ihan samanlaisia joten eipä näytä mitään kehitystä asiakaspalveluun ja toimitusten nopeuteen tapahtuneen...

• Anomyytti
    • kldjjgirjierjgri

Saksasta suosittelen Modelcarworld.de sekä Modelissimo.de pienoismallien verkkokauppoja, tosin jälkimmäistä olen tähän mennessä käyttänyt vain kerran koska siellä toimituskulut ovat suuremmat kuin ensinmainitussa mutta valikoimassa on molemmilla sellaisia malleja joita ei toisessa ole.
      Jos tilaa useamman mallin samalla kertaa ei postikulutkaan niin paljoa tee yhtä mallia kohden.

• 5635466

Karttakaa Pienoismallitukkua, olen jo kuukausia yrittänyt saada vastausta ja luvattua hyvitystä, ei enää vastaa sähköposteihin. Täytynee kipasta kylässä - korkojen kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe