Nyt pitäisi keksiä työpaikan pikkujouluihin ohjelmaa, jonka voi toteuttaa noin 10 henkinen porukka. Eli joku hauska muttei liian rivo mininäytelmä, lauluesitys, tanssiesitys tms.
Kertokaa millaisia juttuja teillä on ollut pikkujouluissa!
Millaista ohjelmaa?
2
1376
Vastaukset
- vinkkejä
Sama ongelma, muttei mitään pikkujoulua vaan muuten vaan pitäs saada jotain virikettä työporukalle illanviettoon.
- itsekin pikkujouluja järkkä...
Voin kertoa yhden hauskan kisan:
Osallistujia voi olla niin monta kuin tila antaa myöten.
Tarvitset sukkahousut, omenat ja tulitikkurasiat jokaista osallistujaa kohti. Osallistujille sidotaan sukkahousut lanteille joista yksi lahje roikkuu maassa. Lahkeeseen on laitettu sisälle omena. Osallistujan eteen laitetaan tulitikkurasia. Tehtävänä on "tökkiä" sukkahousun sisällä olevan omenan avulla tulitikkurasiaa maaliviivalle käsiä apuna käyttämättä.
lähtö ja maali eivät voi olla kovin kaukana toisistaan sillä peli on aika vaikea.
olen huomannut että ihmiset tykkäävät yleensä tietokilpailusta. netistä löytyy hauskoja kysymyksiä tyyliin- kuinka pitkä oli 100v sota? tms.
siinä muutamia vinkkejä pippaloihinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184