Tuossahan kysymys jo tulikin, mitä luulette? Olisikohan (nais)kalalla ja (mies)neitsyellä yhteistä tulevaisuutta? Mielipiteitä kaipaisin kovasti.
kala&neitsyt
7
1417
Vastaukset
- kalanainen ja
mieheni on neitsyt. Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja lapsia on viisi.
Minulla on enemmän mielialavaihteluja, mieheni taas on varmasti tasaisin tuntemani ihminen. Hän kait (?:) on tottunut oikkuihini vuosien kuluessa ja antaa minun aikani möykätä keskittyen enemmän omiin asioihinsa. Koko avioliittoaikana hän on hermostunut minulle vain kahdesti. Vaikka neitsyitä haukutaan usein kylmiksi , niin kyllä heillä pinnan alla on todella välittävä ja hyvä sydän.
En voisi kuvitellakaan olevani naimisissa ylitunteilevan kanssa. Moniin tuntemiini pariskuntiin verrattuna, meidän elämämme on ihanan rauhallista ja molemmat kykenemme keskittymään hyviin asioihin elämässämme.
Mieheni on ihanan siisti, tunnollinen, vastuuntuntoinen ja kärsivällinen isä.
Hän on myös tarkka rahoista, eikä meillä koskaan ole ollut vaikeuksia budjetoida elämäämme.
En itse voisi sietää boheemia taiteilijatyyppiä, jonka kanssa elämä olisi yhtä myrskyä myrskyn perään. En kerta kaikkiaan jaksaisi ja varmasti oireilisin henkisesti ja fyysisesti.
En tiedä olemmeko tyypillisä horoskooppimerkeillemme, mutta yhessä yhä ollaan....ollut pian 50 vuotta. Joskus miehen luonteen tasaisuus ottaa päähän, mutta totta puhuakseni en olisi kestänyt itseni kaltaista rinnallani näin pitkää aikaa. Ja jos miehelläni olisi ollut hänen itsensä kaltainen vaimo, olisi hänen elämänsä ollut pitkästyttävän tasainen. Eli tämä oli paras valinta aikoinaan.
- kalat-nainen
kaijakaukama kirjoitti:
ollut pian 50 vuotta. Joskus miehen luonteen tasaisuus ottaa päähän, mutta totta puhuakseni en olisi kestänyt itseni kaltaista rinnallani näin pitkää aikaa. Ja jos miehelläni olisi ollut hänen itsensä kaltainen vaimo, olisi hänen elämänsä ollut pitkästyttävän tasainen. Eli tämä oli paras valinta aikoinaan.
Olen kalat-nainen ja ollut naimisissa neitsyt-miehen kanssa kohta 30 vuotta. Harkitse todella haluatko sitä, mitä neitsyt-mies voi/haluaa sinulle antaa.
Mielestäni (ja kokemukseni mukaan) parhaiten meille kaloille sopivat rapu- (kaksonen) -miehet. He jaksavat ymmärtää kalojen tunteella elämistä aivan eri lailla kuin neitsyt, joka elää vain järjellä.
Neitsyelle (ainakin tälle minun) tuntuu olevat melko mahdotonta näyttää tunteensa tai puhua niistä ja minä ainakin tarvitsen "jatkuvasti" vakuuttelua (sanoin/teoin), että minua rakastetaan. kalat-nainen kirjoitti:
Olen kalat-nainen ja ollut naimisissa neitsyt-miehen kanssa kohta 30 vuotta. Harkitse todella haluatko sitä, mitä neitsyt-mies voi/haluaa sinulle antaa.
Mielestäni (ja kokemukseni mukaan) parhaiten meille kaloille sopivat rapu- (kaksonen) -miehet. He jaksavat ymmärtää kalojen tunteella elämistä aivan eri lailla kuin neitsyt, joka elää vain järjellä.
Neitsyelle (ainakin tälle minun) tuntuu olevat melko mahdotonta näyttää tunteensa tai puhua niistä ja minä ainakin tarvitsen "jatkuvasti" vakuuttelua (sanoin/teoin), että minua rakastetaan.Ei neitsyeltä voi odottaa liikoja lemmenlurituksia. Olimme olleet naimisissa yli parikymmentä vuotta, ennen kuin mieheni (lastemme vaatimuksesta) sanoi ensi kerran rakastavansa minua. Vanhemmuuttaan hän on pehmennyt ja vaikkei muuten kerro rakkaudesta, muistaa aina kehua ruokaani ja joskus muutakin ja sen otan sitten rakkaudentunnustuksena
- tutu.
Olen neitsyt-nainen ja seurustelukumppanini on kala-mies. Olemme seurustelleet noin 4 vuotta ja hän tuntuu olevan minulle hyvä vaikka välillä rasittaakin.
Minä (neitsyt) olen seikkailija, vauhdikas ja ainakin horoskoopilleni tyypillisesti pidän järjestelmällisyydestä. Kalamieheni on omissa maailmoissaan ja kaipaa paljon hellyyden osoituksia ja kuten tuolla eräässä viestissä sanottiinkin, ettei neitsyeltä voi odottaa liikoja rakkauden osoituksia. Minä sanon rakastavani vain silloin kun siltä tuntuu enkä sano yhtä usein kuin mieheni sanoo.
Kuten sanoin, olen vauhdikas ja rakastan biletystä mutta mieheni on oikein äidin kullannuppu ja välillä rasittaa suuresti hänen kiltteytensä.
En tiedä kuinka paljon tuo on horoskooppimerkkejämme, mutta on toki mielenkiintoista pohtia tätä yhteensopivuutta. Itse en kuitenkaan menisi valitsemaan kumppania hänen horoskooppinsa perusteella vaan kaiken muun :)- tumpsu
On kyllä horoskoopeilla jotain merkitystä oikeaan luonteenpiirteeseen ja totta monasti, mutta parisuhdetta ei missään tapauksessa kannata perustaa horoskoopin päälle... olen kala ja mieheni vaaka, meillä on mennyt kivasti ja on toistaisesti vakaa parisuhde jo 20 vuotta, on kestänyt tuulet ja tuiskut, joita on riittänyt muillekkin jakaa. Vaikka kaikissa horoskoopeissa kaloille suositellaan rapua parhaana vaihtoehtona, olen ollut pitkissäkin parisuhteissa 3 eri ravun kanssa ja ei todellakaan ole minun kanssani toiminut.
Rakkaus on asia, joka elämän koulussa opitaan, joskin joku kipinä täytyy syttyä tai lämmetä pikkuhiljaa, kaikki RAKKAUSLIITOT on vieläpä hoidettava kuin kukkatarha. Kaikki suhteet kuolee ja kuivuu jos niitä ei hoideta. - o ja..
tumpsu kirjoitti:
On kyllä horoskoopeilla jotain merkitystä oikeaan luonteenpiirteeseen ja totta monasti, mutta parisuhdetta ei missään tapauksessa kannata perustaa horoskoopin päälle... olen kala ja mieheni vaaka, meillä on mennyt kivasti ja on toistaisesti vakaa parisuhde jo 20 vuotta, on kestänyt tuulet ja tuiskut, joita on riittänyt muillekkin jakaa. Vaikka kaikissa horoskoopeissa kaloille suositellaan rapua parhaana vaihtoehtona, olen ollut pitkissäkin parisuhteissa 3 eri ravun kanssa ja ei todellakaan ole minun kanssani toiminut.
Rakkaus on asia, joka elämän koulussa opitaan, joskin joku kipinä täytyy syttyä tai lämmetä pikkuhiljaa, kaikki RAKKAUSLIITOT on vieläpä hoidettava kuin kukkatarha. Kaikki suhteet kuolee ja kuivuu jos niitä ei hoideta.vissiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763