ulkosuodatin jossa ensimmäisessä lokerikossa on vaahtomuovit ja kivejä, toisessa lokerikossa kivejä ja kolmannessa keraamisia putkia. Olen ajatellut laittaa johonkin väliin biologisen suodatinmassan ja miettinyt soveltuukohan suodattimeen ja jos soveltuu niin mihinkähän rakoon sen laittaisin... vai riittävätköhän nämä ainekset jotka nyt ovat suodattimessa?
Minulla on
3
289
Vastaukset
- Rihma
"vai riittävätköhän nämä ainekset jotka nyt ovat suodattimessa?"
Oletko tyytyväinen nykyiseen suodattimen "suodatusjälkeen"?
Onko akvaariossa sameutta tai leijuvia roskia jne?- siellä leijuu
yhtä sun toista. En vain tiedä mitä muuta voisin lisätä että vesi kirkastuu. Sisäduodatinkin löytyy, mutta jonkinlainen pieni sameus on siitä huolimatta. Sisäsuodattimessa on vaahtomuovia ja putkia. Ehkä ruokin liikaa.
- Rihma
siellä leijuu kirjoitti:
yhtä sun toista. En vain tiedä mitä muuta voisin lisätä että vesi kirkastuu. Sisäduodatinkin löytyy, mutta jonkinlainen pieni sameus on siitä huolimatta. Sisäsuodattimessa on vaahtomuovia ja putkia. Ehkä ruokin liikaa.
Joo, ikäväähän sellainen pikku pöly on.
Minkä kokoinen akvaario sulla on ja sitten sen kalasto?
Kuinka usein ja paljon vaihdat vettä altaaseen?
Mitä suodattimia sinulla olikaan, voihan olla että, ne ovat alimitoitetut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066