Kuinka nopeasti propral alkaa vaikuttamaan?

wwoww

Eli sain reseptin mutten ole vielä tarvinnut kun ei ole tullut mitään suurempaa esitelmää. Haluaisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein menee kun propral (käytän 10mg:sta) alkaa vaikuttaa ja kaun vaikutus kestää? Mulla on matala verenpaine ja saattaa alkaa huimaamaan jos propralin ottaa, mut pääasia ettei pyörry kun menee pitämään esitelmää :)

11

38812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkeseloste

Lueppa sieltä lääkepaketista erillinen paperitiedoteliuska, -lääkeseloste, mitä lääkkeestä informoidaan.

• _ennen_

Hei

Lääke on imeytynyt ja vaikutus noussut huippuunsa, kun lääkkeen otosta on kulunut 1 tunti. Tehokas vaikutus päällä vielä kun on kulunut 2 tuntia.

Jos ei voi ottaa sitä just tasan tarkkaan 1 h ennen esitelmän alkua, niin voi ottaa 1,5 h ennen, tai viimeistään sanotaan vaikka 40 minuuttia ennen h-hetkeä.

Puolessa tunnissa pääsee puoleen tehoon. Ehkä. Suunnilleen.

MoM

• n22*

kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.

• propralistikko
        n22* kirjoitti:

kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.

sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.

• mikko...
        propralistikko kirjoitti:

sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.

Jep mulla myös se pari tuntia ennen kun suunnilleen ottaa niin tuntuis olevan isoin vaikutus

• Anonyymi
        n22* kirjoitti:

Mummi kerkes kuolla ennen h-hetkeä 😕 myöhästyin h-junasta 😭

• Anonyymi

En ikinä alkaisi tällä leikkiä, koska vaikuttaa keskushermostoon. Ei pääse eroon, oireet pakottavat jatkamaan käyttöä. Etsin luonnonlääkettä nyt avuksi.
      Esim.uneen pääsy Orionin Melatoniini on luonnollinen ja 1/ 2 tbl.riittää.

• Anonyymi

Melatoniini on nukkumisen tukemiseen. Propral on beetasalpaaja ja estää vapinaa ja sydämen voimakasta tykytystä. Ei ole riippuvuutta aiheuttava ja lisäksi hyvin mieto lääke muutenkin. Älä pelottele Anonyymi.

• Anonyymi

Propral ei ole PKV-lääke eikä aiheuta riippuvuutta.

• Anonyymi

Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
        Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
        Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-)

No mikä se lääke oli ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe