Eli sain reseptin mutten ole vielä tarvinnut kun ei ole tullut mitään suurempaa esitelmää. Haluaisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein menee kun propral (käytän 10mg:sta) alkaa vaikuttaa ja kaun vaikutus kestää? Mulla on matala verenpaine ja saattaa alkaa huimaamaan jos propralin ottaa, mut pääasia ettei pyörry kun menee pitämään esitelmää :)
Kuinka nopeasti propral alkaa vaikuttamaan?
11
40869
Vastaukset
- Lääkeseloste
Lueppa sieltä lääkepaketista erillinen paperitiedoteliuska, -lääkeseloste, mitä lääkkeestä informoidaan.
- _ennen_
Hei
Lääke on imeytynyt ja vaikutus noussut huippuunsa, kun lääkkeen otosta on kulunut 1 tunti. Tehokas vaikutus päällä vielä kun on kulunut 2 tuntia.
Jos ei voi ottaa sitä just tasan tarkkaan 1 h ennen esitelmän alkua, niin voi ottaa 1,5 h ennen, tai viimeistään sanotaan vaikka 40 minuuttia ennen h-hetkeä.
Puolessa tunnissa pääsee puoleen tehoon. Ehkä. Suunnilleen.
MoM- n22*
kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.
- propralistikko
n22* kirjoitti:
kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.
sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.
- mikko...
propralistikko kirjoitti:
sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.
Jep mulla myös se pari tuntia ennen kun suunnilleen ottaa niin tuntuis olevan isoin vaikutus
- Anonyymi
n22* kirjoitti:
Mummi kerkes kuolla ennen h-hetkeä 😕 myöhästyin h-junasta 😭
- Anonyymi
En ikinä alkaisi tällä leikkiä, koska vaikuttaa keskushermostoon. Ei pääse eroon, oireet pakottavat jatkamaan käyttöä. Etsin luonnonlääkettä nyt avuksi.
Esim.uneen pääsy Orionin Melatoniini on luonnollinen ja 1/ 2 tbl.riittää.- Anonyymi
Melatoniini on nukkumisen tukemiseen. Propral on beetasalpaaja ja estää vapinaa ja sydämen voimakasta tykytystä. Ei ole riippuvuutta aiheuttava ja lisäksi hyvin mieto lääke muutenkin. Älä pelottele Anonyymi.
- Anonyymi
Propral ei ole PKV-lääke eikä aiheuta riippuvuutta.
- Anonyymi
Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-)No mikä se lääke oli ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337