Parvekkeellani parveilee lintuja, ilmeisesti hakemassa koirankarvoja pesiä varten. Samalla parvekkeeni on täynnä linnunkakkaa. Mikä on keino, millä saisin linnut pois parvekkeeltani? Kaikki neuvot tarpeen, kiitokset jo etukäteen. : )
linnut pois kakkimasta parvekkeelta
3
1525
Vastaukset
- pari kertaa viikossa
Linnut ovat älykkäitä, ne huomaavat milloin karvat häviävät pois, eikä ne enää tule sinne.
1) Tarkkaile minne linnut pyrähtävät kun ne lähtevät parvekkeeltasi. Aina kun käytät koiran ulkona, vie kasa karvoja lintujen lähelle.
Laita parvekkeelle varmuuden vuoksi jokin pelottava esine.
2) Toinen vaihtoehto on, että peität lattian sanomalehdillä. Ne on helppo vaihtaa viikottain. - Nimetön
Kiitos viestistä!
Parveketta vaan ei saa koskaan täysin puhtaaksi karvoista, joten luulen, että linnut vierailevat siellä joka tapauksessa.
Millainen olisi tämmöinen peloittava esine, jonka voisi laittaa roikkumaan? Olen jostain kuullut, että cd-levyjä kun laittaa roikkumaan, ne pelottavat lintuja?- Tööttinen
Jeps, joko CD:itä killumaan tai leikkaa pahvista haukkasilhuetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076