Kehuinkin just ku toi plaaplaatin soi ja sano käsine moit QQBAsta
ja sano , et siinähän on R:I.P -se skulas wäbbärii huoneessaan pyöri
yx notkeeraato ja toinen oli rotta, sano, et joojoo, toi mese on totta.
sun tarvii googlettaa. ota kädetr pois taskusta. se puhu ku mun faija tai joku papukaija.
Mä eka uskonut, mut kokeilin pokkana -se oli oikeessa...se olikin putsimpaa
ja texti oli sitä mitä piti ja tosi tarkaa yoyoyo mä oon EKA ja sit EKA eiku TOKA ´
eiku EKA no joo, joojoouuu mun pää on ku pasila mut on enempi kerroksia.....
Doddii Pyydettiin sädettään johonkin korpeen rave-culttuuria ylläpitämään.
Täytyy lämmitellä pikkasen Toi E ka-zydeemi on tää perinteisen 1234 alotuksen
uus coodi, QolaaQolaa ! eikukoodaa sä, mä oon metsässä käsissä joku kuvio.
se on koodii, kato koodii se vie revaan, sniffaan, smurffaan raveen oleen high !
onx täs pysty petsäässä jotain lökäpöksyjä. Punkaharjun kunkkuja -ei mitään runkkuja.
Ollaan nähty kaikki, ja Aune täti lähetti taas uuden lastin amerikkaa !
IHQQIHQQQIHQQQQ
ni sit mä tajusin, et se texti olikin RIPin -mee nukkuun -joo.. Hei, mee nukkuun -joo
vittu taajuks mennä nukkuun -joo. bababababaBUUUM !
http://blog.jippii.fi/barbiequeen
telkkää !
http://groups.msn.com/zombiegallery
Zombie and BarbieQ isin ihQQQ
ZOMBIE and BarbieQueen
1
308
Vastaukset
- tosielvis
jatkakaa samaan malliin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873