Kertokaapa jätkät, että mikä helevetti mun soittimessa on hätänä, kun se ei oikeen soita edes nuita pakasta vedettyjä levyjä kunnolla?? Siis kyllä se joitain levyjä soittaa ja toisia taas ei, siis kunnolla. Äänenvoimakkuus hyppii ylös alas jonnin verran.. Soitin on tuommonen kahen ja puolen huntin Pro-ject ja pari kolme kuukautta vanaha.
Itse veikkailen, että vois olla tuosta neulapainosta kiinni, vaa yrittäkää joku vähä viksumpi kertua tälle talille, että mitä helevettiä mun pittää sille vielä tehä?!
Neulanki pitäs olla kunnossa kun se ei tosiaan oo sen vanhempi kuin ite soitinkaa, ja jotkut levyt tosiaan toimii ihan oikein.
Projectista kiinni...
ohaC
2
543
Vastaukset
- Hifi
Oliko äänirasia valmiiksi asennettu? Mikä äänirasia soittimessa on? Mihin arvoon olet säätänyt neulapainon? Onko antiskating oikein säädetty? Onko soitin tukevalla vaakasuoralla alustalla?
- ohaC
Oliko äänirasia valmiiksi asennettu?
-Joo.
Mikä äänirasia soittimessa on?
-No idea.
Mihin arvoon olet säätänyt neulapainon?
-On kai.
Onko antiskating oikein säädetty?
-On kai.
Onko soitin tukevalla vaakasuoralla alustalla?
-Totta kai.
Yhteenveto:
Sain sen toimiin... Säätiin vähä lissää ja ny pelittää. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219