edullisesti algeriaan

mariam

Algeria,, on yhtä turvallinen maa missä muutkin maat.siellä ei vain näe turisteja. turvallisinta on mennä miehesi kanssa sinne ja olla sukulaistesi seurassa. itse matkustin tunisian kautta setifiin taxilla..matkaa tuli 1400 km monastirista ja takaisin mut maksoi vain 35e. tulli oli mitä kamalin kokemus,,samanlaista kuin ennen venäjälle meno. maisemat kauniita,,yllätys vain ettei ole metsää niinkuin meillä. siisteys puoli kaduilla ja tienvarsilla on unohtunut.. pienet kylät ja kaupungit ihania ja ruoka tosi hyvää,,söin hyvin ja vatsa ei tullut kipeäksi,, hieman se siisteys puoli oli karmivaa ,,vähän joka paikassa,Liikenne isoihin kaupunkeihin lähestyessä on riskialtista toimintaa,, rukoilin takapenkillä että haluan elää.. luotin omaan kuskiini mut ne muut autoilijat,, perille päästyä sukulaisteni luo,,en olisi halunnut lähteä sieltä pois.euroilla olet rikas siellä.vaatteet,kengät ja laukut ovat viimeisintä muotia ranskasta ja italiasta,,se mitä siel oli tulee suomeen n.6kk myöhemmin.. se mikä maksoi algeriassa 5e maksaa suomessa 50e.tulee mieleeni tallinna 10v sitten,, vähän niinkuin kaikki ihanasti rempallaan.. ruoka,,ihmiset aivan ihania..suosittelen ,,ps,,seuraavan kerran kun menen algeriaan,,lennän sinne,,

4

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoiselta

>turvallisinta on mennä miehesi kanssa sinne ja olla sukulaistesi seurassa<

mutta,kun meillä kaikilla ei ole siellä sukulaisia eikä edes miestä matkakuumppaniksi

• algeriaan

..kutsun algeriasta jonka lähetät algerian lähetystöön tukholmaan passin kera ja saat viisumin..ei sinne maahan ole lomamatkoja yleisessä myynnissää..tosin harmi..

• varovainen nainen

kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, mutta hiukan itsesuojeluvaistoa olisi hyvä olla. varsinkin vaalealla naisella. kannattaisi tutustua kulttuuriin etukäteen - en sanoisi ehkä että yhtä turvallinen maa kuin mikä tahansa muukin. suomi on oikea lintukoto, ja suomalaisille sinisilmäisille sitten sattuukin ulkomailla. ihan vain ystävällisesti!

• Algeriassa !

Eikä mitään ole koskaan tapahtunut ! Olin myös pahimpaan "terroristi"-aikaan vuonna 1994 eikä silloinkaan ollut huolen häivää. Sitä paitsi algerialaiset ovat maailman ystävällisimpiä ihmisiä. Olen matkustellut paljon joten tämä ei ole tuulesta temmattu juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe