Minun elämäni johtolanka
on solmuja täynnä
Nöyrästi minä alan solmia
kun palaan harhapoluiltani
Taakse on hyödytöntä katsella
ja kuitenkin minulla on tunne
että solmuni
kuin ihmeenkaupalla - häviävät
Muuttuen eletystä
hopeaksi ja kullaksi
ELÄMÄN SOLMUT
4
351
Vastaukset
- Rellu
Runosi myötäilee jotenkin tuota omaa eilistäni,
se on kai sitten sitä kollektiivisuutta, mistä
mainitsit itse eilen.
Runo päättyy lempeästi "solmujen jälkeen"
Hyvää uutta päivää ja viikkoa.- *MURUKULTA*
Pitäisikö lopettaa ajattelu? :))Esim. kirjoitin yhden runon rungon ja niin samantyyppinen runo tuli mies mies-nim.ltä vaikka olin itse kirj. noin 4pvää aijemmin! Laitan sen(kin) myöhemmin niin näet. Hän oli tehnyt sen naisesta, minä taas miehestä! :)
Täytyy vaan ottaa huumorilla! :)
Sateen alta toivotan mukavaa pvää sinulle! :)
- Sielunelämän
solomut meleko vaekeesti aakastavia mutta kun tämän runon lukkoo usseemppaa kertaa nii nehän aakia itestään ja kaekki muuttuu kultamuruks.....(Z)
- *MURUKULTA*
Hei sulle Z! Niin ne muuttuu!:)
Ka yhellä eholla, pittee oppia
siin sivussa, ku ellee!
Hiasta se miul oh, mut periks
eh ossoo antoo! :)
Vaan lupsakkoo iltoo siul Z,
missä sitte uotki! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391629En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836