Mitä tarkoittaa Boten? Annan tietysti ymmärrän, mutta ruotsi on sen verran heikko että tässä tarvisi apua :)
Mitä tarkoittaa BOTEN Anna ?
10
4554
Vastaukset
- minä vain
tarkoittaa tällaista
http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC-botti
Anna on sen nimi.- listener..
No eipä olisi ensimmäisenä tullut mieleen tuo :)
- kkknnh
listener.. kirjoitti:
No eipä olisi ensimmäisenä tullut mieleen tuo :)
siis mun mielest sen sanat on suht oudot ku sehä laulaa botist jonka nimi on anna ja rakastuu sit siihe mut sit lopuks huomaa et sehän on ihminen:D...tai mun ruotsil et ei välttmät mee ihan tollee
- Annaboten
kkknnh kirjoitti:
siis mun mielest sen sanat on suht oudot ku sehä laulaa botist jonka nimi on anna ja rakastuu sit siihe mut sit lopuks huomaa et sehän on ihminen:D...tai mun ruotsil et ei välttmät mee ihan tollee
Jos vaikka kertoisit että missä kohtaa se sanoo rakastuneensa siihe ni saat keksin :D
- tytsi02
Mee sivulle http://basshunter.m0o.eu/anna/index_fi.php
Sieltä löydät ne suomenkieliset sant. Ja voit lisätä minut meseesi jos itselläsi on edes mese ossa on sama kun sähköposti.- HeGe
Mä voin lisää sut mesee. Mikä on sun sähköpostiosoite?
- tytsi02
HeGe kirjoitti:
Mä voin lisää sut mesee. Mikä on sun sähköpostiosoite?
No tytsi02@hotmail.com
- HeGe
tytsi02 kirjoitti:
No tytsi02@hotmail.com
tytsi02, sut on lisätty mun mesee. tuutko kello viiden aikaa mesee?
- HeGe
Boten Anna tarkoittaa Botti nimeltä Anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220