Löytyiskö ehdotuksia?
Olen aina tiennyt, että jos saan tytön yhdeksi nimeksi tulee Lyydia. Ensinnäkin koska pidän nimestä ja toiseksi se on kulkenut suvussa...
Mutta siis, nyt mietin toista tai ensimmäistä nimeä Lyydia-nimen pariksi tai miksei kolme nimeäkin menisi...
Mutta millaisia ideoita teille tulee mieleen?
Lyydialle
6
661
Vastaukset
- sisiliskosisko
kaunis nimi tuo Lyydia. Oman tyttäreni kolmas nimi on Lyydia, vaikka sitä ensin harkittiin etunimeksikin (kok. nimi Eedit Liina Lyydia)
Pidän hurjan paljon nimestä Annastiina, pidättekö te?
Lyydia Annastiina olisi vähän vanhahtava ja suloinen :)
Entäpä:
Lyydia Katariina (Olisi jotenkin klassinen ja kaunis prinsessatytön nimi. ei kuitenkaan liialti hienosteleva)
Lyydia Adalmiina (tämäkin sievä, muttei silti liian hieno)
Lyydia Amelie (kuulostaa muuten vainkauniilta. Ehkä kuitenkin hiukan liian prinsessanimi?)
Lyydia Josefiina
Lyydia Ilta Mimosa
Lyydia Aamu Valpuri
Lyydia Madeleine- Alkup.Kirj.
Annastiina oli tosi hyvä ehdotus etenkin, kun oma nimeni löytyy siitä nimestä ;)
Lyydia Adalmiina oli myös mieleen :)
Mitä nimiä vois sitten olla ennen Lyydiaa? Itselläni nimittäin on kutsumanimenä toinen nimeni... - Täti
Alkup.Kirj. kirjoitti:
Annastiina oli tosi hyvä ehdotus etenkin, kun oma nimeni löytyy siitä nimestä ;)
Lyydia Adalmiina oli myös mieleen :)
Mitä nimiä vois sitten olla ennen Lyydiaa? Itselläni nimittäin on kutsumanimenä toinen nimeni...Anna Lyydia tai Stiina Lyydia, jos oma nimesi on jompi kumpi noista mainituista ;)
tai Aini, Elma, Silja, Sirja, Siiri,
Veera, Reeta, Lilja, Vieno, Hilla...
En tiedä, etsitkö eteen uutta vai vanhaa nimeä, mutta tuossa nyt joitakin ehdotuksia :) - Alkup.
Täti kirjoitti:
Anna Lyydia tai Stiina Lyydia, jos oma nimesi on jompi kumpi noista mainituista ;)
tai Aini, Elma, Silja, Sirja, Siiri,
Veera, Reeta, Lilja, Vieno, Hilla...
En tiedä, etsitkö eteen uutta vai vanhaa nimeä, mutta tuossa nyt joitakin ehdotuksia :)Nimi saapi olla uusi taikka vanha, kunhan se vain jotenkin kolahtaisi kohdalleen Lyydian kanssa.
Itseasiassa Lilja Lyydiaa, olen miettinyt itsekkin, tykkään siitä :)
- Liisa-Mari
Greta Lyydia, Jenny Lyydia, Mandi Lyydia, Milja Lyydia, Olga Lyydia, Paula Lyydia, Tilda Lyydia.
Lyydia Amanda, Lyydia Juliana, Lyydia Larissa, Lyydia Lilia, Lyydia Matilda, Lyydia Pauliina. - Anonyymi
minun mielestäni Lyydia on kaunis nimi ja tässä nimi ehdotus. Lyydia Isabella. Lyydia sesilia. Lyydia Edith
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005