Dobby leikattu FK:sta

Kotitonttu Doddya ei nähdä seuraavassa elokuvassa. Salaisuuksien kammiossa Dobbyn ääninäyttelijänä ollut Toby Jones kertoi haastattelussa, että hänen roolihahmonsa on leikattu pois. Sen sijaan Sirius Mustan kotitonttu Oljo tulee esiintymään Feeniksin killassa.

8

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N:20

Milloin tämä Feeniksin kilta -elokuva ilmestyy? Tai tarkemmin vielä että millon tulee ensi-iltaan Suomessa? Kellään tietoa?! :)

• kilta saa Suomen ensi-iltansa 1.8.2007. Muualla maailmalla elokuva ilmestyy jo 13.7.2007.

• Huispauspoika

Ei, hitto soikoon. Dobby oli just huippu.

Hei tanzu84, sä kirjoitit Doddy tossa alussa, hihiihihhi. Sulla harvemmin on kirjoitusvirheitä mutta löysinpäs yhden. =)

Ja tiukkapipoille tiedoksi: Kirjoitusvirheestä huomauttaminen oli ihan pelkkä läppä. tanzu84 on kuitenkin tän foorumin HP-fani nro 1

• Dobbya

• Huispauspoika

Toivon oikeasti, että et loukkaantunut mun kommentista. Tarkoitin sen ihan vitsinä kun sulla ei ole yleensä mitään virheitä noissa sun viesteissä. Mä oikeesti mietin, että kuin joku voi tietää Pottereista noin paljon. Sulle kuuluis joku diplomi tai jotain sellasta.

Oikeesti, ethän sä loukkaantunu?

• Huispauspoika kirjoitti:

Toivon oikeasti, että et loukkaantunut mun kommentista. Tarkoitin sen ihan vitsinä kun sulla ei ole yleensä mitään virheitä noissa sun viesteissä. Mä oikeesti mietin, että kuin joku voi tietää Pottereista noin paljon. Sulle kuuluis joku diplomi tai jotain sellasta.

Oikeesti, ethän sä loukkaantunu?

Huomasin itsekin kirjoitusvirheen. Syy, että tiedän Pottereista paljon on ehkä se, että olen lukenut kaikki kirjat tarkkaan ja moneen kertaan ja lisäksi seuraan Potter-aiheisia uutisia.

• Huispauspoika
        tanzu84 kirjoitti:

Huomasin itsekin kirjoitusvirheen. Syy, että tiedän Pottereista paljon on ehkä se, että olen lukenut kaikki kirjat tarkkaan ja moneen kertaan ja lisäksi seuraan Potter-aiheisia uutisia.

Kiva että ymmärsit mun "vitsin". Mäkin oon kyllä lukenut kaikki kirjat moneen kertaan ja osan englanninkielisinäkin mutta en mä silti vaan muista / tiedä läheskään noin paljoa.

• Salaisuuksien kammiossa Dobby-kotitonttu oli hyvin tehty. Toby Jonesinkin ääni oli kotitontulle juuri sopiva. Sääli ettei niin upeaa luomusta voi näyttää muissakin HP-elokuvissa. Ymmärrän kuitenkin ettei leikkaajat voi jokaista olentoa elokuvaan laittaa.

Lohduttaa kuitenkin se että Oljo-kotitonttu esiintyy elokuvassa.Nähtäväksi jää onko se yhtä hyvä luomus kuin Dobby.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5687
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      579
      2122
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      59
      909
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      887
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe