Miten saa öljytahrat lähtemään vaatteista?
Kyseessä synteettinen voiteluöljy.
Millä öljy vaatteista?
8
23386
Vastaukset
- vaihtoehtoa
sappisaippua auttaa moneen tahraan, svarfega. Jälkimmäisellä olen putsannut valkoisista farkuista tiestä tullutta pikirasvaa, hiukan jäi hajua mutta sekin haihtui.
Sitä vihreää ainetta vaan laitoin suoraan tahran päälle ja hieroin jonka jälkeen pesin suurimman osan käsin pois ja sitten koneeseen. - tahratveks
Rasvat, öljyt, voi
1.Tahranpoistoaine
2.Raskasbensiini. Käsittele tahra esim. lakkabensiinillä ja hiero päälle nestemäistä pyykinpesuainetta ja huuhtele vedellä ennen pesua. Pesu tekstiilin mukaan.- tahranpoistoaine
ei lähe.
- Tahranpoistoaine
Sillä on lähteny tahra ku tahra.
Sain esim. laskettelytakin valkoisen taskunsuun puhtaaksi ''hissiöljystä''
Suihkutin tahranpoistoainetta ja hankasin kynsiharjalla. Annoin vaikuttaa ja pesin takin koneessa, ja voila puhdasta tuli!!!
Kannattaa kokeilla värin kestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.
Suosittelen! - käytetään.
Fairya..Eli sitä käsitiskiin tarkoitettua nestemäistä tiskiainetta.Lähti ainakin vaseliini tuulihousun polvista joka oli tullut auton peräkoukusta.Ei kun ainetta tahralle ja hieman sormilla hieroa jonka jälkeen normaaliin konepesuun. Jos ei lähde yhdellä kerralla niin toista uudelleen. Mun housut tuli ainaskin puhtaaksi.
- Hollopainen
Fairya ja pyykinpesuainetta, kumpaakin saman verran, antaa vaikuttaa jonkun aikaa ja tietty hankaa. Mulla on tehonnut johonkin vaatteeseen.
- penkkarirotta
arghh mulla tuli nyt penkkariajelulla valkoiseen untuvatakkiini jotain mustaa skeidaa rekasta! kenties öljyn ja lian seosta...Millä saisin pois?
- penkkarirotta
niiin ja sitä vielä, että olen pessyt sen jo pesukoneessa ja laitoin tahranpoistajaa (Vanish)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748