Meillä on pari vuotias koirulainen, joka näyttää aiheuttavan allergiaoireita 18 vuotiaallemme. Poika on ollut ikänsä allerginen hevosille, kissoille ja erilaisille heinille. Oireina ovat pääasiassa pieni kuumeilu ja jatkuvasti vuotava nenä. Onko teillä kokemusta, ovatko ilmanpuhdistimet oikeasti auttaneet ? Allergia- ja astmaliiton sivut näyttävät suosittavan mm. Elixair E300:sta. On vain niin pirskatin kallis hankkia, mutta jos tehoaa, niin on terveydestä kuitenkin pieni hinta.
Ilmanpuhdistimesta todellista apua ?
Kallis investointi
1
573
Vastaukset
- Desiree
En tiedä uusimmista laitteista, mutta lapselle ostaisin varmaan uusimman laitteen.Itellä on muutaman vuoden vanha philipsin allergis,jot allergialiitto on suositellut joskus aikoinaan.Siinä on hepa- suodattimet. Minua joka olen allerginen kissoille ja homeelle se on auttanut hieman.Ilmakin tuntuu raikkaammalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239