Onko Brava hyvä?

Mats

Moi!

Olen aikeissa ostaa Fiat Brava 1.8l. Onko Fiat hyvä auto, kertokaapa.

Kiitos ja turvallista matkaa!

7

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juc

Kyllä fiat on ihan jees auto. 90-luvulla ruostesuojaus parantunut tosi paljon ja osat on halpoja.oon ittekkin aatellut tollasta bravaa. Edellinen autoni vuoden 95 tipo anto fiiusta ihan hyvän kuvan mutta sitten se ruttaantu kolarissa.

• tojuha

mulla on 2001 mallinen 1,2litranen brava jolla on nyt ajettu n.95000km siitä olen itse ajanut noin 30000km ainoastaan öljyt ja suodattimet on vaihdettu mitään remonttia ei ole tarvinnut tehdä,olen ollut tosi tyytyväinen menee pienellä bensa määrällä n.6,0litraa/100km.Voin kyllä suositella.

• Paitsi että vuosiluku on mulla 1999, itse ajetut kilometrit 20 tuhatta, korjauksia pakoputki ja konepellin tukivarren kiinnitys.

• Bravo 1,6 ELX

Olen ollut tosi tyytyväinen omaan Bravo 1.6:seen vm-01. Mittarissa 105tkm. Itse oon ajannut 20tkm. Edellinen omistaja sanoi käy kuin sveitsiläinen kello, varma peli. Katso www.ftcf.org eli Fiat Tuning Club Finland, sieltä löydät mm. Bravo(a)oman osaston ja osto ohjeita.

• lepa69

heikko kohta ritinä ja rätinä.

• Brava -97

Löytyy 1.6 litraisesta 1997 Bravasta. Vikoja on aika pitkä lista. Auto tuli taloon v. 1999 ja silloin oli ajettu tasan 50tkm. Nyt on mittarissa 150 tkm ja vikoja on ollut lähemmäs 4000€:n edestä.
      Heti alkuun meni pakari. Nykyinen pakari on ollut vuoden kiini, eli 2 pakoputkea mennyt vaihtoon. Airbagin merkkivalo varoittelee silloin tällöin ja se täytyy käydä kuittaamassa pois. Takapään puslat on mennyt vaihtoon, renkaassa oli sivusuunnassa n. 5cm klappi. Lohkolämmitin ei tykkää oikein pelata. Kaikkea pientä kivaa ollut melkein kokoajan ja nyt tänä vuonna tuli sitten isompi lasku.
      Tyhjäkäynti röprötti ja kiihdytyksissä pirteys kateissa. Tulpat vaihtoon, ei auttanut. Ruiskujen puhdistus ja kaasuläpän puhdistus, ei auttanut. Kone ei myöskään antanut mitään virheilmoitusta.
      Auto moottorikorjaamolle/koneistamolle ja vian selvitykseen. Puristuspaineet ok. Kansi pois ja totuus paljastui. Nokka-akseli oli kulunut toisesta päästä niin, että nokkia ei ollut yhdelle pytylle ollenkaan jäljellä. Uusi akseli paikalleen ja vika poistui.
      Mainittakoon se, että merkkikorjaamon arvio oli remontista yli 1500€. Korjaus maksoi nyt 700€...
      Pientä vikaa siis lähes kokoajan ja nyt syksyllä auto lähteekin vaihtoon. Eihän siitä mitään saa, mutta enää sitä ei jaksa katsella.

• Brava 80 Sensazion -98 1.4

Mulle kävi just noin, nokka-akseli kulunut niin, että yksi pytty pois pelistä. Ei paineita ollenkaan. Korjausarviointi yli 1500 euroo. Eikä edes merkkikorjaamolla. Ostitko uuden nokka-akselin? Mitä maksoi? 700 euron korjaus kuulostaa inhimilliseltä. Löytyykö -98:iin käytettyä nokkaa mistään? 12 venttiiliä. Pitäisi saada pikana kuntoon. Ja välittömästi myyntiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe