Natrum muriaticum?

kallava

Hei!
Olisiko jollakulla kertoa tiivistelmä Natrum muriaticumin käytöstä(?) --"profiili"/ persoonallisuuskuvaus tyypillisestä tarvitsijasta, "rakenteesta" olis erityisen kiva, jos löytyy.. Googlettamalla löytyy vaan englanninkielisiä selosteita : / ..

6

4932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kyseistä käyttänyt

Natrum muriaticum-potilas on surullinen, masentunut, herkkäitkuinen. Väärältä taholta tuleva myötätunto pahentaa tilaa ja herättää vihaa ja jopa raivoa. Potilas vaikuttaa päälle päin tyyneltä, mutta suree ja kärsii yksin ja rauhassa itsekseen. Epämiellyttävät kokemukset painavat mieltä. Potilas reagoi joskus mitättömiin asioihin voimakkaasti.

Potilas väsyy helposti sekä henkisesti, että fyysisesti. Koska eilmistön nestetasapaino on järkkynyt, oireet vaihtelevat. Kuivat huulet, iho, limakalvot ja myös uloste saattaa olla vaivana. Potilasta janottaa kovasti tai hänellä on runsasta vetistä eritettä. Tärkeä lääke menetyksen ja surun jälkeen. Potilaan tekee mieli suolaisia ruokia, vointi pahenee liikunnassa. Rasvaiset ruoat vastenmielisiä. OIreet voimakkaimmat aamupäivällä. Helpottaa levossa ja hikoilun jälkeen ja oireet pahenevat auringossa.

kiitellä!

• kallava

Kiitos vastauksesta.

• kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

kiitellä!

En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..

kallava kirjoitti:

En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..

Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!

• kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!

Ok.. sattuuhan tota älähtelyä itse kullekkin..

Mukavaa syksyn jatkoa sinullekkin : )!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe