Onko olemassa jotain nettipalstaa, jossa voi myydä akvaarion ja kaloja? Suositelkaa jos tiedätte.
Kaloina mm. helmivampyyripleko, kultajuovapleko, rantamonneja (2) ja pilkkuantennimonneja (2). Eli pitäisi löytää isoja monneja harrastavia ihmisiä.
Liikkeet eivät olleet kiinnostuneita kaloista tai käytetystä akvaariosta (2v vanha) ja eroon pitäisi päästä kaikista, vieläpä aika pikaisesti. Ilmankaan ei huvittaisi antaa, tarjottu on korkeimmillaan 200 euroa, ja se on mielestäni turhan vähän tästä.
Pitäisi eroon päästä
Nimetön
2
449
Vastaukset
- hoitaja
aqua-web.org, siellä on monniharrastajiakin ja altaankin saat siellä myytyä.
- trasseli
Mikäli et vielä ole päässyt eroon altaastaasi/kaloistasi:
http://www.aqua-web.org/forum/
Tässä foorumissa on myydään palsta, jota itse olen käyttänyt onnistuneesti.
Toinen vaihtoehto on huuto.net, jossa voit saada jopa paremman hinnan altaastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309