Ennen vuodenvaihdetta lähdössä kahden viikon retkelle Kuuban ja Havannan iloja katsastamaan. Olemme kolmen jo keski-ikään ehtineen "nuoren miehen" porukka. Kysyisin olisiko jollakulla suositella kolmen makuhuoneen hyvää/tasokasta casaa ja tietysti vanhan kaupungin pelipaikoilla. Asunto saisi mielellään olla täysin itsenäinen, mutta voisi siellä aamuisin emäntä käydä aamupalan laittamassa ja välissä vähän siivoamassakin. Hintakaan ei ole kovin merkittävä tekijä, jos tasoa ja hyvä sijainti löytyy.
Olen lukenut täälläolleita linkkejä tarjonnasta, mutta tietysti olisi parempi, jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta ja voisi suositella.
Casa
Väikkä
2
712
Vastaukset
- Väikkä
...suosituksia? Onko vanha kaupunki yleensäkkään paras paikka, jos haluaa olla tapahtumien keskipisteessä?
- kivirta
casa particularethan ovat pääsääntöisesti ihmisten omia asuntoja, joista he vuokraavat muutamia huoneita. Eli sellaista casaa jossa ei kukaan asu ei ole ihan helppo löytää. Mutta kokeile esim. Cuba junkey-sivuilta.
Itse voin suositella esim. Rafaela y pepe Habana Viejassa. Hienot huoneet ja todella siisti mesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319