Maidenhan aikoo ainakin Harrisin puheiden mukaan päättää studiolevyjen osalta uransa seuraavan levyn kohdalla. Eli noin parin vuoden päästä.
Nyt kyselenkin minkälaista levyä juuri SINÄ odottaisit Maidenin uran huipennukseksi? Samaa linjaa kuin 2000-luvun levyt ovat olleet? Paluuta juurille? Jotain erikoista kokoonpanoa, erikoista teemaa levylle, jotain uutta tyylisuuntaa (nu metal tms?), jotain vielä progempaa kuin AMoLaD ? Kerro mielipiteesi ? :)
Gal: Maidenin viimeinen levy?
4
702
Vastaukset
- ...
Vähän olet ilmeisesti perillä tästä Maidenin toiminnasta. Uutta tyylisuuntaa, NU METAL!!!? Lue Iron Maiden kirja niin tiedät vähän enemmän. Harris ei todellakaan lähtisi mitään tyylisuuntia muuttamaan nu metalliin. Bruce siellä saakeli räppäämässä! :) Ei helevetti sentään...
Paluu juurille? Maiden ei vaan kerta kaikkiaan kykene sitä tekemään jos tarkoitat Maidenin kultaisen 80-luvun maailman parasta musiikkia. Sitähän minä tietenkin toivoisin, mutta se on mahdotonta. Jokaisen levyn teemahan on erikoinen, eli erikoinen tulee seuraavastakin. Samaa rataa se jatkuu kun koko 2000 lukukin. Mutta jos menee vielä parempaan suuntaan niin sitten Maiden alkaa pikku hiljaa taas pitkästä aikaa parantamaan suuntaansa. No Prayer For The Dying levystä eteenpäin on koko ajan menty vain huonompaan suuntaan, paitsi AMOLAD käänsi kurssin taas nousuun. Jos seuraava levy on AMOLADia parempi niin sitten voi sanoa että hyvin menee.
Joka tapauksessa Maiden on edelleen maailman paras bändi, se todistettiin jo AMOLADilla.
Up The Irons!- ...
Ja tuosta erikoisesta kokoonpanosta? Mitä oikein kuvitteletkaan??
Ei todellakaan kokoonpanoa muuteta mihinkään. Harris omistaa koko bändin kingi ja kunigas, Murray/Smith maailman legendaarisimpia kitarakaksikoita, Gers osoittanut taitonsa erityisesti sävellyspuolella. Bruce, Maailman paras laulaja. Jos ei saa päähänsä häipyä niin Harris pitää kynsin hampain kiinni. Jos Bruce lähtisi, iron maiden ei olisi enää mitään. 90-luvun puolivälissä se ei ollut NIIN iso katastrofi, mutta nyt se ei voisi tapahtua niin kivuttomasti. McBrain? Joo vaihdetaan rumpali vaan huvinvuoksi! Harrisin sanoin: vitut.
Eli jos kukaan ei halua itse lähteä niin mitään kokoonpano muutos pelleilyjä ei tule tapahtumaan kuin korkeintaan teinien mielissä.
Kiitos.
- jtdhtdjhr
Samaa menoa ja fiilistelyä kuin Somewhere in timen aikoihin!!!
- maidennn
samaa menoo ku somewheressä ni hyvä tulee olee läksiäislevy! Up the fucking Irons!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707