Asun Itä-Helsingissä, kiltin pienen koirani kanssa kävelemme metsäpolkuja viikonloppuisin. Käymme Nuuksion, Luukin ja Salmen ulkoilualueilla, kenties kauempanakin joku kaunis viikonloppu. Olisitko sinä, nainen, halukas lähtemään kanssamme raikkaalle eväsretkelle? Auto minulla on, joten kulkeminen ei ole ongelma. Osaan keskustella ja kalastaa, tunnen sieniä ja saa minut marjaankin;) Kävelen suht' reipasta vauhtia mutta välillä pysähdymme toki nuotiolle eväitä syömään. Olen luotettava ja rehellinen, vastaa rohkeasti niin tutustutaan.
Nainen naisen kanssa metsäpoluille
Akka ja koira
2
1163
Vastaukset
- Patikoitsija
Minä retkeilen viikonloppuisin metsissä ja luontopoluilla,välillä olisi mukava saada juttu seuraa. Laitatko sähköpostiosoitteen, niin voidaan tutustua paremmin.
- Akka ja koira
Hei, osoitteeni on unelmaelma@luukku.com. Ota ihmeessä yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337