Onko muita ku mä joka fanitta michaelii? Siis Popin KUNIGAS Haloo kaikki mukaan. Tuskin ilman Michaelii meil olis yleensä mitään musaa!
Michael Jackson
6
236
Vastaukset
- Miksu the man
Täällä on suuri fani jo vuodesta 90. Michael Jackson on todellinen musiikin valtias. Media, kateelliset ja raha-ahneiset ihmiset ovat yrittää pudottaa Michael Jacksonin valtaistuimelta jo vuosia, mutta turhaan. Typerät valheet ja perättömät puheet eivät riistä sitä tosiasiaa, että ilman Michael Jacksonia ei musiikki, musiikkivideot ja tanssi olisi mitä se on tänäpäivänä. Hyvänä esimerkkinä voi pitää kun kuuntelee ja katselee Michael Jacksonin Dangerous levyä ja DVD:tä. Michael Jackson loi jo vuonna 91 sellaista musiikkia, joita tehdään vasta nykyään. Toki on paljon muitakin lahjakkaita sekä loistavia artisteja, mutta heidän linjansa muistuttaa hyvin paljon Michael Jacksonin tyyliä. Täytyy muistaa, että suurin osa heistä on kertonut Michael Jacksonin olevan heidän idolinsa jo lapsuudesta asti.
- Kalle
Taytyy sanoa, etta Thriller on ehka paras albumi mita on ikina julkaistu. 9 listaykkos singlea yhdelta albumilta. Tykkaan kylla Jacksonin 70 ja 80 luvun musasta, uudempi aika huonoa ja sit se ukko sekoskin ihan taysin...
- kelmu
Ohan tuo pilkattu ku mikä, mutta silti siltä löytyy niin helvetisti hyviä biisejä. Thrillerillä ja Badilla tuskin on muuta kuin hyviä biisejä.
- GUN-SHOT
Sanokaa mitä sanotte... Michael has some serious ISSUES.
- holla
earth song
- fvf
VIHRE!
Thrilleriltä lohkaistiin 7 singleä, jotka nousivat kymmenen myydyimmän singlen joukkuoon. Yheksää listaykköstä siltä kyllä EI saatu.
Michael on kova, muttei lähellekään parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728