Piltit

Sinni000

Onko siis piltit terveellisiä? Haluaisin päästä sokerista eroon, mutta silti aina kun olen syönyt ruoan haluan jotakin makeaa. Enkä keksi mitään hyvää ja sokeritonta ja terveellistä jälkiruokaa... paitsi tietty hedelmät, mutta ei niitäkään aina viitti syödä.
Paljonko pilteissä on sokeria, siis niissä marja pilteissä?

9

7164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNI
      • Sinni000

linkistä. Mutta se herätti lisää kysymyksiä. En ole todellakaan hyvä näissä ruoka-asioissa ja siksi olenkin lihava. Eli siis onko hyvä vai huono asia laihduttajan kannalta että syö imeytyviä hiilihydraatteja?
        Ja olen maistanut pilttejä ja ne ovat mielestäni hyviä.. ne marjaset, ei siis kasvispöperöt sun muut.

• Sinni000
        Sinni000 kirjoitti:

linkistä. Mutta se herätti lisää kysymyksiä. En ole todellakaan hyvä näissä ruoka-asioissa ja siksi olenkin lihava. Eli siis onko hyvä vai huono asia laihduttajan kannalta että syö imeytyviä hiilihydraatteja?
        Ja olen maistanut pilttejä ja ne ovat mielestäni hyviä.. ne marjaset, ei siis kasvispöperöt sun muut.

mun mielestä toi piltti ei kauheen terveelliseltä vaikuttanut... siinä on aika paljon sokeria...

• :o :o

Ovat meinaan kamalan makuisia.

• Flikka

Pilttipurkissa on 100-120 kaloria eli aika vähän, mutta toisaalta jos syöt päivässä kolme purkillista pilttiä saat jo saman verran kaloreita kuin pikku viineristä. ´

Suosittelisin, että opettelet syömään ateriasi arkena ilman jälkiruokaa. Nappaa ruuan päälle purkkaa, se vie hyvin pureskelun tarpeen ja saat jälkiruuan sijaan hyvän tavan lopettaa ruokailu.

Käytä pilttejä mielummin välipaloina ja lisukkeina. Itse laitan pilttiä usein puuron päälle, hillon tai voisilmän sijaan.

• mä vain.......

Pilttejähän on nykyään hetkinen, onkos ne uudemmat sokerittomia vai ei lisättyä sokeria? No mutta kuitenkin vähemmän sitä sokeria kuin vanhemmissa samanlaisissa. Itse söin yhteen aikaan niitä aina eväänä töissä, nam! =) Ihan huoletta voi silloin tällöin syödä makeanhimoon. Kurkkaappa kaupassa piltin tuoteselostetta niin näkyy se sokerin määrä kun en äkkiseltään muista!

• Sinni000

Mä katoin tänään kaupassa niitä pilttejä ja niissä oli n. 7g/100g sokeria. Kaikki sokeri mikä niissä tosin on, niin on hedelmäsokeria eli lisättyä sokeria ei ole. Ainut missä oli lisättyä sokeria oli mustikkasose, sitä en ainakaan löytänyt muuna versiona.

Ajattelinkin että söisin pilttiä ihan kamalaan makean himoon ja aamupuuron kanssa tai Weetabixien päälle. Ennen laitoin sokeria kumpienkin päälle ja ajattelin että piltti olisi terveellisempi vaihtoehto.
        En siis ajatellut syödä jälkiruokaa joka päivä, vaan sillon tällön tai sitten joka päivä pilttiä 1tl jälkiruoaksi.

• Nanni_25
        Sinni000 kirjoitti:

Mä katoin tänään kaupassa niitä pilttejä ja niissä oli n. 7g/100g sokeria. Kaikki sokeri mikä niissä tosin on, niin on hedelmäsokeria eli lisättyä sokeria ei ole. Ainut missä oli lisättyä sokeria oli mustikkasose, sitä en ainakaan löytänyt muuna versiona.

Ajattelinkin että söisin pilttiä ihan kamalaan makean himoon ja aamupuuron kanssa tai Weetabixien päälle. Ennen laitoin sokeria kumpienkin päälle ja ajattelin että piltti olisi terveellisempi vaihtoehto.
        En siis ajatellut syödä jälkiruokaa joka päivä, vaan sillon tällön tai sitten joka päivä pilttiä 1tl jälkiruoaksi.

No jos ottaa vaan sen yhden teelusikallisen, niin eikö sitten ole sama olla ottamatta ollenkaan? Helpommalla, halvemmalla ja kevyemmin pääset niin :)
        Ei sillä että ne piltit nyt niin hurjan kalliita olisi...

• Anonyymi

moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe