Niin siis kysymys kuuluu, että mitä mieltä te miehet olette siitä, että tyttöystävänne kosisi sinua. ? Siis kun yleensä puhutaan, että se ois miehen "tehtävä" kosia? :)
Tuntuisiko jotenkin oudolta tai jotain :) Vai haluaisitko juuri sinä olla se joka kosii?
ja vastauksia...
kysymys miekkosille! :)
10
2222
Vastaukset
- mies...
niin mieheni sanoi, etten minä saa kosia, vaan se on miehen tehtävä...Jos kosisin, niin saisin pakit... Vanhanaikaista ja kieltämättä ihan romanttista.
- minua!
Minä olisin ainakin tykännyt, jos oma "sokerivarpuseni" olis mua kosaissut.
Kävi kuitenkin niinpäin, että minä kosin, polvistuin hänen eteensä ja kysyin vakavana: "tahdotko?" hän sitten vastasi siihen vähän ivallisesti, mutta kuitenkin "joo". - täällä suunnalla
Sama kuvio meillä, se oli kuulemma ehdottomasti miehen tehtävä =) Itse erehdyin kosaisemaan, pakit tuli, ja tämän jälkeen sopivan "unohdustauon" jälkeen mies kosi.
Ei se ole outoa, että nainen kosii....
Outoa on, että tällä palstalla kosiminen saattaa tarkoittaa ihan jotain muuta kuin ehdotusta naimisiinmenosta, jonka ehdotuksen hyväksyminen on kihloihin meno, ja täällä kihloissakin voi muka olla ilman, että on sopinut menevänsä naimisiin.- Demandrean
Olisin todennäköisesti erittäin otettu, jos tyttöystäväni tekisi niin rohkean ja romanttisen liikkeen! :)
Perinteisestihän tämä olisi miesten homma, mutta en näe mitään syytä miksi nainen ei voisi myös tätä nykyaikana tehdä. - Nimetön
olen kyllä minäkin nainen, mutta luultavasti jos rupean odottelemaan tuon ukkoni kosintaa, niin mulla menee ikä ja terveys ennen sitä.
- Olavi2
Jos sinä kosit miestä, ja hän ei ole siihen valmis, niin pettymyksesi on suuri.
Odota aikaa, ja rukoile Jumalaa avuksi.
Hätäilemällä ei saa muuta kuin pahapäisiä lapsia.
Minä neuvon: odota, ja tunnustele, että haluaako hän. Vai käyttääkö hän vain sinua hyödyksi.
Olavi- mieheni
minä naisena olen kosinut tulevaa aviomiestäni. Tosin olimme keskustelleet asiasta jo noin puoli vuotta ja miettineet, että ei se tullut kuin pommi taivaalta. Ihan hyvin mieheni on sen ottanut, halusi vain seuraavana päivänä vielä itse varmistaa asiaa... eli kai voisin sanoa että jonkin verran harmitti kun ei saanut itseään toteuttaa, koki ennen ko. tapahtumaa että minulla on liian kovat odotukset ja ei keksinyt riittävän hyvää tapaa ilmaista aikeitaa. Eli johtopäätös on että oli helpoittunut ja hieman harmissaan mutta sitäkin onnellisempi!
- Olavi2
mieheni kirjoitti:
minä naisena olen kosinut tulevaa aviomiestäni. Tosin olimme keskustelleet asiasta jo noin puoli vuotta ja miettineet, että ei se tullut kuin pommi taivaalta. Ihan hyvin mieheni on sen ottanut, halusi vain seuraavana päivänä vielä itse varmistaa asiaa... eli kai voisin sanoa että jonkin verran harmitti kun ei saanut itseään toteuttaa, koki ennen ko. tapahtumaa että minulla on liian kovat odotukset ja ei keksinyt riittävän hyvää tapaa ilmaista aikeitaa. Eli johtopäätös on että oli helpoittunut ja hieman harmissaan mutta sitäkin onnellisempi!
Joo kyllä sinä teit hienosti kun kosit,
minä Suomalaisena ( nyt Kanadalaisena ) miehenä
voin sanoa että me Suomen miehet olemme jäykkiä
kosimaan.
En tiedä mistä se johtuu, mutta sitten ne kosii silleen, että nainen tuleekin raskaaksi, ja sitten on pakko naisen kosia ja ilmoittaa totuus.
Se on nykyajan miesten kosimis taktiikka saada
nainen raskaaksi, ja sitten on pakkoavioliitto edessä.
Ja toisekseen miehet joskus ovat niin kainoja,
ettei ilkeä kosia.
Mutta teit hienosti kun sait sen asian tehtyä.
pentti@shaw.ca
- Sue_s
Minä aion pyytää avomiestäni kihloihin Uuden Vuoden aattona. Meillä on tupaantuliaiset siinä samalla niin onpahan ainakin porukkaa todistamassa, että kyllä tämäkin tyttö uskaltaa joskus jotain romanttista tehdä :)
Olen joskus kysynyt avokiltani, että mitä mieltä se on siitä jos nainen kosii ja sille se on ollut ihan ok.
Mutta minäpä en virallisesti kosi, vaan ns. pyydän häntä ainoastaan kihloihin.
Hän on nimittäin aikoinaan luvannut, että hän suorittaa sitten tämän vaativan ja virallisen kosinnan :)
Aion myös tehdä tuparivieraillemmekin selväksi, ettei me minun kosinnallani vielä naimisiin aiota...
Joten minä jään sitten tupareiden jälkeen odottelemaan virallista kosintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846