kalkaros?

morgana

Mitä mieltä ootte siitä, onko kalkaros nyt oikeaasti hyvien vai kuolonsyöjien puolella? harry on nyt siis varma, että kalkaros petti tämän, mutta toisaalta kalkaros oli vannonut rikkumattoman lupauksen... kun draco epäröi, kalkaroksen oli pakko tappaa dumbledore.

19

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fata bataatti

Mun miälest se Kalkkaro on pahis ja se varmaan kuolee vikas kirjas. Joko Voldemort sen tappaa tai sit joku hyviksist. Kalkkaro on limainen, YÄK.

• Barty Kyyry

Olen samaa mieltä että Kalkaroksen tappaa joku PAHIS tai hyvis (luulen että pahis)

:DDDDDD

• Marlapää

Minäkään en ole aivan saletti siitä, että Kalkaros olisikin pahis. Dumbeldoren tappoi, kyllä, mutta ehkäpä taustalla on jotain, mistä lukijat eivät vielä tiedä...

Malfoista saattaakin tulla vielä hyvä tyyppi, epäilisin, ja Neville kuolee. Minun veikkauksiani. Neville kohtalo on kiinostava, kun se on sellainen piilourhea tyyppi joka ei ole saanut vielä kostoaan... Hmm, harhauduin aiheesta.

• Kalkaros on

pahis. Hän on aina ollut Voldemortin puolella ja vain uskotellut Dumbledorelle olevansa hänen puolellaan.

• munapäää
        Kalkaros on kirjoitti:

pahis. Hän on aina ollut Voldemortin puolella ja vain uskotellut Dumbledorelle olevansa hänen puolellaan.

Mielestäni
        Kirjoittanut: Kalkaros on 17.10.2006 klo 15.22

pahis. Hän on aina ollut Voldemortin puolella ja vain uskotellut Dumbledorelle olevansa hänen puolellaan

vastaus: Dumplee ei ihan nii vaan huijata. se näkee ihmisten läpi et huijaaks ne. se osaa lukilituksen (vai mikä lie. se ajatusten luku homma) se on voinu juottaa kalkarokselle totuus seerumia jneeee.

• Jos Kalkaros ei olisi surmannut Dumbledorea hän olisi itse kuollut koska hän vannoi rikkumattoman valan.

• Kalkaros on hyvis, vaikka se tappoikin Dumbledoren. Kalkaroksella ja Dumbledorella on pakosti ollut joku juttu, et tarpeen tullen Kalkaroksen on surmattava Dumbledore. Näin hän voisi yhä jatkaa tärkeää vakoojan työtään Voldemortin leirissä. Siksi Dumblis kertoi Harrylle kaiken hirnyrkeistä, jotta Harry olisi valmis jatkamaan hommaa yksin. Tämä asia selvinnee seiskassa.

• jennyy

oon samaa mieltä ku tanzu.. dumbbis ja kakkis on tehny jonku sopparin ja dumbbis oli valmis kuolemaan koska sen mielestä voldemortin tuhoaminen on tärkeintä.

• Barty Kyyry

TOTTA!!!!!!
        Tämäkin voi hyvin olla TOTTA.
        Vaikka en ole varma mutta veikkaan myös heidän (Dumbliksen ja kalkkiksen )
        Diiliin

• Maron

Vaikka inhoan Kalkarosta, en usko että Dumbledore luottaisi Kalkarokseen tyhjän takia, joten Kalkaros on hyvien puolella.

Draco on vielä inhottavampi, kun se muistuttaa sitä tyyppiä joka kiusasi minua koulussa, mutta kaikesta huolimatta ei sekään tyyppi paha ole, vaan tyhmä ajoittain, joten uskon Dracon taipuvan hyvien puolelle.

• Kinezumi

hyvä ja sillä sipuli :D

• .........

Vikassa kirjassa Kalkaros tappaa Voldemortin ja nousee itse pimeyden lordiksi.

• toikkaroija

On mahdollista että dumbledore ei ole kuollut. On nimittäin mahdollista että tällä on olemassa hirnyrkki. Itseäni se epäilytti aluksi koska mietin onkohan dumbledore voinut tappaa jonkun mutta viisasten kivessä sivulla 116 suklaasammakko kortissa kerrotaan hänen olevan kuuluisa pimeyden velho Grindewaldin kukistamisesta. Joten Dumbledore on voinut luoda hirnyrkin vaikka epäilen sitö itsekkin suuresti.

• Harry Potter höperö!:)

toivon hartaasti että Kalkaros on hyvis!! se tappaa Voldemortin ja saa kuolonsyöjät Azkabaniin. en ole koskaan siis KOSKAAN ollut Kalkaros fani,mutta silti minä toivon niin.. Harry ei toivottavsti kuole!!! tai sitten Harry kuolee pelastaessaan kaikki Voldemortilta. ja Ronaldista ja Hermionesta tulee pari!

• Barty Kyyry

Se voi olla 10% mahdolliduudella sadasta

:DDDDDDDDDDD

• ikinä tekisi hirnyrkkiä. Hänhän vihasi pimeyden voimia. Ja Viisasten kivessä hänen sanotaan kukistaneen Grindelwaldin, mutta eihän se välttämättä tarkoita tappamista, koska Feeniksin killassa Dumbldore sanoo, että miehen voi tuhota muullakin tavalla.

• Barty Kyyry

Totta kai kalkaros on KUOLONSYÖJÄ!!!!!
      Ei se muuten ois tappanut MAAILMAN VAHVINTA VELHOA ELI DUMLEDOREA

Kaikki Todisteet viittaavat siihen

• hpfantsu

Kalkaros voi varsin hyvin olla myös hyvis !!!! ne oli suunnitellu Dumplen kaa et se "tappaa" sen ja sit se oli "tappanu" sen se sano avada kedavran liikutti sauvaa jotenki toisin miten avadassa pitää ja mietti mieles jonku toisen taijan mikä sit meni dumpleen..

tai tota mieltä mä oon sillä misk muuten dumple olis jähmettäny harryn sillee et se ei voi liikkuu ?

no siks et se voi vaa nähä ku dumple "kuolee" ja sit levittää sitä sanaa jnee.

no okei toi on mun teoria se voi olla ihan päätöntä mut sis ku ajattelee tarkasti ni se on täysin mahollista.

sit kalkaros jotenki pelastaa harryn siin 7 kirjassa ja sit dumpleki tekee come backin siin kirjas jnee. :DDD

ja ku Kalkaros mietti jonki muun taijan mieles ni se on ku se joskus puhu et taikoja voi tehä ilmanki et liiikuttaa suuta eli et ei puhu. joten se vaan sano avada loitsun liikutti sauvaa jonku toisen loitsun tyylii ja nii edellee..

iha sama. :D vähä epä selvä selitys mut järkeen käyvä... kai?

• kuolonsyöjä Draco
        hpfantsu kirjoitti:

Kalkaros voi varsin hyvin olla myös hyvis !!!! ne oli suunnitellu Dumplen kaa et se "tappaa" sen ja sit se oli "tappanu" sen se sano avada kedavran liikutti sauvaa jotenki toisin miten avadassa pitää ja mietti mieles jonku toisen taijan mikä sit meni dumpleen..

tai tota mieltä mä oon sillä misk muuten dumple olis jähmettäny harryn sillee et se ei voi liikkuu ?

no siks et se voi vaa nähä ku dumple "kuolee" ja sit levittää sitä sanaa jnee.

no okei toi on mun teoria se voi olla ihan päätöntä mut sis ku ajattelee tarkasti ni se on täysin mahollista.

sit kalkaros jotenki pelastaa harryn siin 7 kirjassa ja sit dumpleki tekee come backin siin kirjas jnee. :DDD

ja ku Kalkaros mietti jonki muun taijan mieles ni se on ku se joskus puhu et taikoja voi tehä ilmanki et liiikuttaa suuta eli et ei puhu. joten se vaan sano avada loitsun liikutti sauvaa jonku toisen loitsun tyylii ja nii edellee..

iha sama. :D vähä epä selvä selitys mut järkeen käyvä... kai?

Surkkia hieman parempi vanha köppänä Dumblis on delannu ja täts it. Ei se selittämällä selviä.
        Kirjailija on sanonu että Dumppis on dead.
        Ei se köppänä sit kovin hyvä ollukkaa ku Kalkaros sen tappo.
        Kuolonsyöjät voittaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe