Jyri Hukki?

putkinenä

Hei vaan.Olen suunnitellut pitkään nenän korjausleikkausta ja täällä päin neniä leikkaa plastiikkakirirugi Jyri Hukki...onko kellään kokemusta minkälaista "jälkeä" tekeepi? Kallistahan se olisi mutta Tallinaan en ikipäivänä menisi vaikka halvempaa olisikin...

32

12897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta!

Hän teki mulle silmäluomileikkauksen v. 91. Ylä- ja alaluomet. Tulos erittäin hyvä ja kestävä. paranin nopeasti. Uskallan suositella, ammattimies.

• -lilli-

Minulla leikkasi rinnat ja teki erittäin siistiä jälkeä. Itselläni on sellainen käsitys, että varsinaisena leipätyönä leikkaa Hussissa huuli- ja kitahlkiohalkiopotilaita.

• menossa myös

Koskas sinun rintasi leikattiin.Tehtiinkö pienennys vai mitä.
        Itse menossa kohotukseen ja hieman pienennetään myös. Jännittää..Käyttää kuulema säästävää leikkaustekniikkaa, hyvä !

• kokeinut
        menossa myös kirjoitti:

Koskas sinun rintasi leikattiin.Tehtiinkö pienennys vai mitä.
        Itse menossa kohotukseen ja hieman pienennetään myös. Jännittää..Käyttää kuulema säästävää leikkaustekniikkaa, hyvä !

Muista käydä mammografiassa ennen leikkausta! Kyseinen Hukki leikkasi ilman mammografiatutkimuksia, mikä olisi ollut katastrofi, jos rinnoista olisikin löytynyt syöpää. Onneksi oli onni onnettomuudessa.

• tärkeää

Suunnitelmissasi on nenäleikkaus. Huomaa siis, että ratkaisevaa on taidot ja kokemus NENÄleikkauksissa. Se, että on onnistuneesti leikannut rintoja tai silmäluomia ei todista vielä mitään. Mene tapaamaan kyseistä lääkäriä ja kysele suoraan onko kokemusta juuri sellaisista nenäleikkauksista mitä sinä haluaisit teettää.

• se jaksaa

mainostaa.

• Potilaan omainen

Tohtori, dosentti Jyri Hukki on maailman arvostetuimpia erikoisalansa kirurgeja.

Huippuammattilainen, joka on keskittynyt toimimaan potilaan/asiakkaan parhaaksi.

Hieno mies, korkeasti kunnioitettava lääkäri.

• se jaksaa

mainostaa.

• tiedustelijatar

vastaan myös Ludwig oy Jyväskylä

• ..joskus..

ehkä tulee eteen ja häntä olen ajatellut tekemään tämän toimenpiteet. Jostain olen kuullut että hän olisi myös tässä hyvä. Mutta onkos kenellekään omakohtaista kokemusta hänen tekemästään kasvojenkohotuksesta?

• kinostaa
        ..joskus.. kirjoitti:

ehkä tulee eteen ja häntä olen ajatellut tekemään tämän toimenpiteet. Jostain olen kuullut että hän olisi myös tässä hyvä. Mutta onkos kenellekään omakohtaista kokemusta hänen tekemästään kasvojenkohotuksesta?

myös sama asia ja kun hän leikkaa myös Jyväskylässä, olisi matkakin lyhyempi kuin Hesaan

• tuskinpa
        se jaksaa kirjoitti:

mainostaa.

Minun kirurgini ei ainakaan mainosta täällä, hän on niin kiireinen,tuskin ennättää lukea normaaleja sähköpostejaan.
        Soittamalla pyytänyt ottamaan yhteyttä itseensä tarvittaessa jos jotain on asioita, kysymyksiä ym. ( en puhu kenestäkään täällä mainitusta )

• Serkamo

Kokemuksseni mukaan rutinoituneen asiallinen, unohtelee asioita ja on aina myöhässä, mutta muuten pätevä ammattilainen ja hoitelee potilaat "liukuhihnalla". Vastaanotosta laskuttaa vähintään puoli tuntia, mutta kovin mainostamansa ilmainen jälkitarkastus kestää 5 min. Hyvää jälkeä tekevä.

• Pieleen meni
        ..joskus.. kirjoitti:

Hukki Teki kasvojenkohotuksen minulle ja pieleen meni.
        Samoin luomet eivät olleet sitä mitä olin odottanut.
        Ei kiristänyt tarpeeksi ja tuli epäsymmetrinen.
        Muuten vaikutti hyvältä tyypiltä.
        Mutta asenne oli jotenkin se että "ei tässä nyt liikoja kiristellä".

• aigu

Kyllä Hukki on hyvä,hän kuuntelee ja huomioi toivomukset ja aina voi sanoa jos ei tykkää operaation lopputuloksesta.hän on leikannut mut monta kertaa ja on mun elinaikana ollut paras mahdollinen.Mutta tilanteeni on eri kun kuulun husukkeen potskuihin joten mielipiteenikin on erilainen.Nopeudella Hukkia ei ole pilattu mutta jos olisi niin jälkikin olisi karmaiseva eli rauhallinen ja huumoriheppu ja huolellinen!

• 70C

Hukki leikkasi rinnat viikko sitten. Aivan huippukaunista jälkeä! Ihan mukava tapaus, lääkäriksi. Suositteli pienempää implanttia kuin olin ajatellut ja taivuin tähän päätökseen. Yhtään ei kaduta. Lopputulos on mitä luonnollisin ja symmetrisen kaunis.

• kskkkskskks

Aivan uskomatonta soopaa selittää viikko leikkauksen jälkeen lopputuloksesta. Tuossa vaiheessa ei myöskään ole hajuakaan tuliko otettua liian pieni implamntti, koska turvotusta on...mahdollisesti paljokin. Rinnat eivät myöskään ole vielä laskeutuneet. Taas yksi muka asiakas.

• psc1

siis Plastic jo perustettu?mainonta alkaa ...

• toipumisaika
        kskkkskskks kirjoitti:

Aivan uskomatonta soopaa selittää viikko leikkauksen jälkeen lopputuloksesta. Tuossa vaiheessa ei myöskään ole hajuakaan tuliko otettua liian pieni implamntti, koska turvotusta on...mahdollisesti paljokin. Rinnat eivät myöskään ole vielä laskeutuneet. Taas yksi muka asiakas.

En tiedä kyseisestä asiasta mitään, mutta voihan tuo potilas olla ollut juuri tuolla hetkellä tuota mieltä, eikä sitä heti voi miksikään mainokseksi väittää :).

Itse olen käynyt rasvaimussa (en kylläkään Hukilla) neljä viikkoa sitten ja viikko leikkauksesta tunnelmat olivat juurikin tuollaiset.
        Nyt kun toipuminen pidemmällä, niin kokonaisuudesta olen edelleen hyvin tyytyväinen, mutta kun on vielä se kovien nestekertymien vaihe, niin ne huolestuttavat.
        Tarkoitan tällä, että viikko leikkauksesta ja nyt tunnelmani ovat erilaiset ja niin on voinut olla tuollakin potilaalla :).

• tyytyväinen -53

Tohtori, dosentti Jyri Hukki on tehnyt minulle ylä- ja alaluomileikkauksen. Monet ovat kehuneet lopputulosta ja olen itsekin ollut tyytyväinen. Olen ollut hänellä myös rintaleikkauksessa, jossa rintojani pienennettiin ja kohotettiin. Gynekologini ihasteli rintojani ja sanoi, että oli nähnyt monia leikattuja rintoja ja että minulla oli yksi niistä parhaimmista:)
      Että silleen!

• ei tyytyväinen

huom! Kirjoitettu 10.2 klo 18.47 samaan aikaan tullut haukut toisesta klinikasta. :-) kuka sen tyytyväisen takana onkaan?

• mustelmeisson

Moikka! Haluaisin keskustella jonkun kanssa jolla on Hukista hyvääkin sanottavaa.diggasin klinikasta ja Svedjeholm on yksi mukavimmista ihmisistä mitä olen ikinä tavannut..ei suostunut tekemään esim. silmien kyynelkuopan täyttöä...vaikka rahaahan siitä olisi tullut ...kun ei ollut hänen mielestään hyvä idea! Leuan rasvaimu täysin kivuton ja tulos upea...Suunnittelen nyt siis Hukille leikkaukseen menoa ylä ja alaluomi? Jäikö sulle ryppyjä? Poistettiinko siis rasvaa ylä-ja alaluomesta ja tikki tuli mihin? Kuinka kauan näytit peikolta? Yms. Erittäin kiitollinen vastauksesta olisin!

• ei psc2

miksi gynekologisi katsoo rintojasi? vai mainonta jatkuu....

• ei hukki

Minulla vastaavia kokemuksia Jyri Hukista. Leikkasi yläluomeni joitakin vuosia sitten ja otti mielestäni aivan liikaa ihoa pois, joten ulkonäköni muuttui rumemmaksi silmieni pienentyessä optisesti. Hän leikkasi suoralta kädeltä.Mittasuhteet muuttuivat kasvojen osalta.

Valitsin hänet, koska häntä kehuttiin, mutta kun ilmoitin hänelle epäkohdista, niin suhtautui hän ynseästi, eikä halunnut kantaa vastuuta. Kehui itse omaa jälkeään.Olen katunut vuosikaudet tekemääni leikkausta, päivittäin.

Kannattaa ottaa huomioon, että joskus kirurgiset operaatiot voivat rumentaa ihmistä ja tehdä ulkonäöstä oudomman.Usein odotuksena lähdetään lähtökohdasta, että esteettisen kirurgian leikkaus kaunistaa. Tämä voi osoittautua harhaksi. Minäkään en menisi enää leikkaukseen ollenkaan, sillä roikkuvat luomeni olivat paremmat ennen leikausta kuin leikkauksen jälkeen kasvojen kokonaisuus/persoonallisuus huomioon ottaen.

• rinnoista

miis se gynekologi on töissä? :-)

• Tuulia 50v.

Hukki teki kasvojenkohotukseni Terveystalolla neljä vuotta sitten. Olen Erittäin tyytyväinen lopputulokseen edelleen, vaikka nyt alkaisin kaviata pikkufyllinkiä otsaryppyihin ja muihin juonteisiin. Hän ei niitä tee. Faceliftiin suosittelen häntä erittäin lämpimästi.

Olen ihan "tavis", en mainosta ketään. Enkä usko, että Hukin tapaisen huippukaverin tarvitsee värvätä ketään tallaisiin foorumeihin itseään kehumaan.
      Kaikkea sitä kuulee.

• valittajat

Jyri on taitava kirurgi. Turha häntä on mollata.
      Aina on valittavia asiakkaita, vaikka tulos olisi hyvä lähtökohdat huomioiden.

• potilas1

Kävin eilen Jyri Hikkin vastaanotolle, palvelu oli todella hyvä ja mä on sellainen ärsyttävä asiakas, joka kyselee todella paljon, mutta oikein kärsivällisiä klinikassa työväkeä, siis vastaanotoista olen tyytyväinen.Vastaanoton jälkeen, tuli lisää kysymyksiä, mutta olin paluumatkalla kotiin. Jäänyt ihmetellää siitä, että lääkäri ei pyytänyt minulta verikokeet ja sydänfilmin tulokset, koska se on tärkeä asia jos leikata yleis-nukutuksessa, sitten en oikein fyysisesti nähnyt implantit jotku Jyri ajattele laitaa, eikä tietoa mistä ne implantit koostu, sitten halusin toki kysyä: -mitä jos mä en tykkää tuloksesta, mitä silloin pitäiskö siinä olla joku tyytyväisyystakuu!?

• Epämääräistä

Yksikään lääkäri ei pysty lupaamaan mitään tyytyväisyystakuita. Etkö saanut mitään papereita konsultaatiokäynnistä missä olisi kerrottu minkä kokoiset ja tyyppiset implantit olisi tarkoitus laittaa. Implanttien merkki on tietenkin tärkeä tietää koska se vaikuttaa hintaan. Samoin sijoitustapa.

• C70

Jostain käsittämättömästä syystä tulin nyt 2 vuotta myöhemmin katsomaan tätä ketjua ja ei voi kuin ihmetellä sitä, millaisia Sherlokeja täällä liikkuu. Olen siis samalla nimimerkillä liikkeellä kuin 4.4.2012.

Tilanne oli juuri se, minkä jälkeeni kirjoittanut "toipumisaika" kirjoitti. Olin silloin erittäin tyytyväinen leikkauksen jälkeen ja olen edelleen. Ei moitteen sijaa. Enkä ole Jyri Hukki, enkä ole ollut mitenkään tekemisissä hänen kanssaan sitten huhtikuun 2012. Olen tavallinen nainen Etelä-Suomesta.

On ymmärrettävää, etteivät kaikki ole tyytyväisiä ja epäkuranttiakin saattaa syntyä. Lääkäritkin ovat vain ihmisiä ja eivät ne asiakkaatkaan aina ole ihan täyspäisiä / realisteja. (nyt tulee varmaan taas kuraa kuuppa kaupalla) Leikkauksissa on aina riskinsä, ettei kaikki mene niinkuin toivotaan tai odotetaan. Täällä olisi ilmeisesti suotavampaa vaahdota juuri näistä kurjista lopputuloksista kuin olla kertomatta positiivisista kokemuksista?

• Outoa porukkaa

Täällä on se periaate että potilaat kirjoittavat vain haukkumiskirjoituksia. Jos joku kirjoittaa positiivisia kommentteja, niitä ei uskota potilaiden kirjoittamiksi vaan klinikoiden omiksi mainoskirjoituksiksi.

• Anonyymi

Vieläkö Hulkki tekee kasvojen kohotuksia . Onko kokemusta vai onko kaikki leikkaukset niin hyviä ettei kukaan halua kommentoida kun elämän laatu sen myötä kohentui ?

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe