ekana sari ja mia olivat menossa paketoimaan tyttöjen makuuhuonetta mutta näille kolmelle remonttireiskalle se ei käynyt (ilmeisesti naiset eivät sitten osaa laittaa paperia seinään...)
nyt kun huomasivatkin että kolmestaan joutuvat tekemään työt niin johan alkoi ruikutus.
olisivat vain sanoneet että tehkää vaan niin olisi jo toi tyttöjen makuuhuonekin jo varmasti puolessa välissä..
tota tavaraa kyllä on riittämiin paketoimiseen joten turha on siihen perustella että muijat ei saaneet toimia muuna kuin paperin- ja teipinleikkaajina herroille.. siitäpäs saitte. herroilla pitää kiirettä tapetoida kolmistaan koko talo..
mitä noi äijät oikein ruikuttaa..
13
1470
Vastaukset
- NIINNUKKA
Jos minä olisin tuolla ollut tehtävää tekemässä, niin ei kyllä jäbät määräisi koko talon pakettiin laittamista ilman likkoja.
- pk-huoneessakin
siitä valitti että naiset ei oikein...
"minä teippimies" voi hitto - Jukkis80
Näin miehenäkin ihmetyttää tuo logiikka. Laski kyllä kaikkien miesten pisteet aika lailla!
- heidän mielestä
vain kahvin keittoon.
- perässä oleva luku
jonne-52 kirjoitti:
se onkin naisille sopiva homma, kunhan eivät polta pohjaan
ikäsi vai syntymävuotesi?
- veteraani....
ihme kiukuttelua kun ekaks kielsivät muijien työnteon.
Te voitte leikata palasia se on tärkee työ.
Varsinkin kaki taas päiväkirjahuoneessa.
Voi vittu mikä ällötys.
Kun se tulee turkuun niin se alkaa kimittämään vielä enemmän. - sen näki
kun blondit alkoi laittaa paperia niin sai ihan päin peetä peitettyä varastohuoneen oven.
- Äänestykseen vaan tommoset
Juu merkillistä touhuu. Lökäpöksyt Olli ja Kari ei oo paljon muuta talossa tehny ku makoillu ja arvostellu tyttöjä. Nyt sitte ei anna tyttöjen tehdä mitään, kun mukamas ollaan niin miestä. Pihalle vaan ja äkkiä molemmat.
- heeeh
huvittaa kun femakot taas täällä koittaa päteä. Ettei vaan olis vene maalauksessa monella.
- olet..
heeeh kirjoitti:
huvittaa kun femakot taas täällä koittaa päteä. Ettei vaan olis vene maalauksessa monella.
ei täällä kukaan yritä mitään päteä mutta totuus vain on se että äijät ei yksin sitä taloa paketoi jos ei muijien apu kelpaa. tai jos paketoikin niin mitä sitten urputtavat jos muijat istuu kun ei apu kelpaa...
- Jokke Pappa
Sais joku laittaa noikin ämmät järjestykseen. BB kuvaa hyvin suomalaisen naisen tasoa: keskimääräinen suomalainen nainen on yhtä naisellinen kuin viikon hikisinä seisseet painitrikoot.
- ja taas haukutaan..
jokke pappa itse kuitenkin on niiiiiin täydellinen!! taidat olla sellainen keskivartalon kasvattaja, hiusraja taaksepäin vetäytyvä ihrasäkki joka vaan on ketuissaan siitä ettei bb:ssä ole teinityttöjä joita olisi kiva tiirailla. pappa joutuu nyt vaan pervoilee muualla...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927