saako teitä neuvoa?
Lenkkeillessäni kohtaan useasti sauvakävelijöitä, pääosin naisia, hienoa. Mutta, mutta se tekniikka, se mättää lähes kaikilla!
Minua oikein "syyhyttäisi" opastaa, mutta pelkään naisten reaktioita.
Arvon rouvat
4
1206
Vastaukset
- yksi arvon rouva
Kyllä minua saat tulla neuvomaan.
Olisi kiva rupatella toisen harrastajan kanssa.
Itsekkin ihmettelen tyylejä.
Hyvä kuitenkin jos liikkuu,
vaikka tyyli
olisikin ihan viturallaa. - todellakin valehtelematta...
Todella turha "laji" jos nyt löntystelyä sauvojen kanssa huitoen voi lajiksi sanoa. Vituttaa pururadalla juostessa kun vastaan tulee näitä sauvakävelykaarteja(n.100 prosenttiseti yli 45 mammoja) jotka viskovat sauvojaan koko ladun leveydellä rinnakkain. Vauhtikin on kuin hidastetussa filmissä että jos aikaa lähtee juoksemaan ja näihin törmää niin kyllä siihen toppaa kun seinään. Ja jos "lajissa" on jokin tekniikka niin suosittelen sen opettelemista! Kauheata kun sohii mammat kepeillään joka suuntaan.
- sohivat
Kyllä miehetkin sohivat kepeillään joka
suuntaan, ei vaan vaimon suuntaan.
- inhokki
Minä taas inhoan sauvarullaluistelijoita (yleensä miehiä) kevyen liikenteen väylillä. Parimetriset äijät huiskivat tosi pitkillä sauvoilla eivätkä edes ohittaessaan viitsi vilkaista osuiko sauva ohitettavan silmään. Onneksi on talvi tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319