Olemme suunnittelemassa jo uutta reissua vaikka ens joulukin on vielä näkemättä. Eli mitä suosittelisit lasten (8,11,15 v) joulun aikaan 2 viikkoa. Sellainen suht edullinen. Ei Kanarian saaret!
Ja toinen asia. Aina matkanjärjestäjät mainostavat uutuuskohteita. Mitä tuo 'uutuus' oikeestaan tarkoittaa??? Eikös kohta kaikki paikat ole koluttuina, jos nyt ei ihan uusia suomalaisille löydetä, kuten esim. ruotsalaisilta "kopioituna". Esim. Samoskinhan on jo vanha kohde, itse olin siellä jo -84.
Tjäreborgille!
1
817
Vastaukset
- Tjäreborg
Tervehdys! Ja kun olette joulumatkaa suunnittelemassa, ei matkan suunnittelua voi aloittaa liian aikaisin ja matkat kannattaa varata heti huhti/toukokuussa kun talven 2007/08 matkat tulevat myyntiin.
Ehdottomasti kaukomatkavaihtoehdoista kannattaa tutustua Thaimaan Phuketin Bangtao Beachin ja siellä Sunwing Resort & Spa Bangtao Beachiin. Kts. www.tjareborg.fi/sunwing .
Jos kanarian saaret on poissuljettu vaihtoehto, vaihtoehtona voisi olla esim. Egyptin Hurghada, mutta ongelmana siellä on vain hotellihuoneiden pienuus ja viidelle hengelle olisi varattava 2 huonetta.
Uutuuksina esittelemme kohteet, jotka eivät aikaisemmin ole olleet tuotannossamme, tai viime kerrasta on kulunut jo useampi vuosi aikaa. kuten esim. Samoksen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897