pinaattikeitto

pinaattihullu

rakastan pinaattia tosi paljon ja voisin syödä pinaattikeittoa varmaan joka päivä. no, sitä tässä kyselen että millä ihmeellä saan pinaattikeitosta sakeaa, kun sitä ei nyt enää jauhoilla suurustetakkaa? haluan keitosta sellaista hiukan paksumpaa tai ainaki maitoa paksumpaa.

11

5385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kans

Hei ! Itse pidän myös paljon pinaattikeitosta, ja ostan sen valmiina pakastealtaasta, pirkka, rainbow tms. hinta n. 1€, ei kannata itse värkätä ja on varmasti tasalaatuista, pitää vaan muistaa ottaa muutama tunti ennen ruokailua pakkasesta pois, ettei tarvi väkisin mikrolla sulatella, siinä mennee hermot.

• vaan

mutta en nyt kysellyt keiton hintoja vaan sitä miten teen sen vhh tyylillä. et tainnut oikein tajuta

• Kiril

vhh ruokavaliolle. Siinä on vehnäjauhoa ja sokeria. Katso tuoteseloste:

Ainesosat: vesi, pinaatti (11 %), maitojauhe, vehnäjauho, voi, suola, sokeri (0,5 %), rypsiöljy, stabilointiaineet (E 412, E 410). Suolapitoisuus 0,7 %.

• nämä lisäaineet!
        Kiril kirjoitti:

vhh ruokavaliolle. Siinä on vehnäjauhoa ja sokeria. Katso tuoteseloste:

Ainesosat: vesi, pinaatti (11 %), maitojauhe, vehnäjauho, voi, suola, sokeri (0,5 %), rypsiöljy, stabilointiaineet (E 412, E 410). Suolapitoisuus 0,7 %.

E 412 guarkumi stabilointiaine
        Valmistetaan guarkasvin (Cyamopsis tetragonoloba) siemenistä.

E 410 johanneksenleipäpuujauhe stabilointiaine    Valmistetaan johanneksen leipäpuun siemenistä.

• Valhe

Pinaattikeitto sisältää tyydyttyneitä rasvoja ja aiheuttaa syöpää, varsinkin suomessa valmistettu. Sisältää kaiketi vaarallisia trans-rasvoja.

• kokeillut

juustoa. Esim Koskenlaskija on aika miedon makuista 0 hiilarista ja sakeuttaa aika kivasti.

• Grive

arrowjuuri

• pp69

Itse olen mieltynyt saksalaisen halpaketjun pakaste pinaatti keittoon,se on paksumpaa kuin pirkka tai rainbow.Keittoon lisään vielä aurajuustoa,ripaus valkosipulijauhetta ja keitetty kananmuna,nam pitää nälän loitolla pitkään.

• jatusa

suurustetaan munankeltuaisella. Sopii vallan mainiosti vhh-ruokavalioon.

• spinaatti

miten suurustus taphatuu? vispaatko vaan keltuaisen joukkoon, ja missä vaiheessa? ja montako kelt litraan nestettä? anteeksi tietämättömyyteni...

• jatusa

elikkäs: suurustus kuumaan maitoon/kermaan: sekoita keltuaiset pieneen määrään esim. maitoa ja lisää kuumaan seokseen sekoittaen.
      Suurustus kylmään: sekoita keltuaiset kylmään maitoon/kermaan ja kuumenna koko ajan sekoittaen.
      Keltuaisten määrästä en tarkkaa osaa sanoa, kokeilemalla oppii, itse laitan puoleen litraan n. 3-4 keltuaista, riippuu kuinka paksua haluaa. Ja sitten se suola juttu, eli ei suolaa liian kuumaan keittoon alkaa herottua, vaan annetaan hiukan jäähtyä ja sitten vasta suola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2580
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2542
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1557
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe