Osaisiko joku Kuuban matkaaja kertoa millaista luontoa Kuubassa on? Järjestetäänkö jotain retkiä trooppisiin metsiin, vai kasvaako siellä edes semmoisia? Mitä eläimiä Kuubassa on?
Onko joku mennyt Kuubaan joillain halvoilla esim.kilroy travelsin lennoilla ja hankkinut majoituksen erikseen?
Kuuban luonto?
2
1085
Vastaukset
- kivirta
on Kuubassa siis trooppinen. Sellaisia trooppisis metsiä kuin esim jossain kaakois-aasiassa siellä ei ole, koska siellä viljellään paljon ja pinta-ala ei niin hirveen suuri ole. Mutta esim. Vinalesissa voi tehdä ratsastus-retkiä vuoristossa upeissa maisemissa. Samalla voi tutustua siellä oleviin luoliin. Itse en ollut ikinä ennen ridannut mutta hyvin meni(hevoset ei ole niin isoja kuin Suomessa).
Eläimistä, siis villi sellaisista, en tiedä, mutta sikoja ja kanoja on joka paikassa kuin myös koiria.
Halvin tapa majoittua on casa particulare eli yksityismajoitus. Hinnat alkaa 15 CUC:sta aina jonnekin 40:n CUC:n. Hotellit, ainakin Havannassa, on kalliita. - carlos.azotarlos
Retkiä järjestetään mutta halvemmalla pääsee kun tutustuu paikallisiin ja antaa niiden näyttää.Itse maksettiin Trinidadissa heppamatka vesiputouksille 21CUC(1CUC on melkein dollari tai jotain..)Yksi kylän asukki näyttikin meille kävelyreitin samaisille putouksille ja eipä maksanut mitään.Paikallisen pizzan kylläkin ostin hänelle(n.40 senttiä €uroissa). Ja Viñales on myös suositeltava sen luonnon takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309