Mitä kenttää Ryanair käyttää Dublinissa? Onko kaukana keskustasta? Ostettiin sinne halvat lennot tammikuuksi. Onko joku lentänyt Tampere-Dublin reitillä. Kokemuksia?
DUBLIN- RYANAIR
5
3050
Vastaukset
- Matkaaja_
http://www.ryanair.com/site/FI/dests.php?loc=DUB
Ryanair aloittaa TMP-DUB lennot 20.12.2006 - Kissus
Lontoon kautta on lennetty Dubliniin ja kenttä on Dublinin päälentoasema. Se sijaitsee n. 7km:n päässä keskustasta, kaupungin pohjoispuolella, kehämoottoritien kupeessa. Sieltä on hyvä bussiyhteys keskustaan. Taksillakin pääsee, mutta viimeksi sen maksoi n. 28 euroa koska ruuhka-aikaan matka kesti n. 30 minuuttia. Bussilipun hintaa en muista aivan 100% varmuudella, mutta olisikohan ollut n. 5€/hlö./suunta.
- Orpos
Voiko kentällä yöpyä turvallisesti? niin kuin Stanstedissa vai löytyykö lähistöltä edullisia hotelleja? entä keskustassa?
- Irkkufanitar
Orpos kirjoitti:
Voiko kentällä yöpyä turvallisesti? niin kuin Stanstedissa vai löytyykö lähistöltä edullisia hotelleja? entä keskustassa?
Olen ollut muutaman kerran Dublinissa ja majoitus on siellä kallista. Ekan kerran B&B, noin 35 euroa yö ja toisen kerran hotelli, 2-3* Temple Barissa saman verran per henki.Siinä oli joku n. 50 % ale. Kannattaa varmaan käyttää aikaa surffailuun netissä,koska hotellit myyvät huoneitaan aikamoisilla alennuksilla jos varaa netin kautta. Alennus voi olla early bird tai las minut. En tiedä kumpi sitten on järkevämpää ja edullisempaa. Itse olen tollasta lastminute -tyyppiä. Jos majoitus on vähän kauempana keskustasta niin se voi olla hitusen halvempi. Yöbussit vievät aika moneen paikkaan turvallisesti myös myöhäiset juhlijat.Kokemukseni mukaan esim. Lontoosta kuitenkin saa hotellin halvemmalla kuin Dublinista. Mutta Dublin on silti niin mahtava mesta, että olen menossa taas tammikuussa sinne. Ja on toki Irkkulandia muutenkin melkein kuin paratiisi :)) Miksi ihmeessä haluaisit muuten yöpyä lentokentällä? Jos ei rahat riitä majataloon,niin odota kesää ja ota mukaan teltta :))
- lcc
Dublinissa on vain 1 lentokenttä, sama kaikille.
Kokemukset Ryanairista hyviä monesta muusta matkasta, vaikken nyt juuri Dublinin reitille vielä lähtenytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748