Paras ja koskettavin elokuva minun mielestäni on joskus 1980-luvun alussa näkemämi Ermanno Olmin "Puukenkäpuu". Vaikken muuten italialaisista elokuvista niin pidäkään, olkoon sitten kyseessä neorealismi tai italialaiset "hydrauliikkaelokuvat" varren juoksuineen, niin hra Olmin elokuva jäi mieleeni ja edelleen odottelen sitä televisiosta. Kenties se on joskus näytettykin, mitä epäilen, sillä nykyään TV:n kaikilla kanavilla näytetään vain amerikkalaista hapatusta. No, Ylen Teemalla näyttää olevan katsomisen arvoisia elokuvia, mutta digiboksin hankinta siintää minulla jossain kaukana tulevaisuudessa.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813