Olisiko

minä vaan

Jollain heittää hyvää vinkkiä miten saisin koiran syömään kunnolla?kohta 2 vuoden ikäinen husky poika on..muuten on niin virkeessä kunnossa mutta ei vaan syö.onko teillä mitään ruokaa mitä koiranne syö takuuvarmasti?Ei muuten, mutta kun tuo talvi tulee ja poitsu jäätyy tonne pihalle jos ei oo muuta kun luuta ja nahkaa.

8

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin liharuokinta luulis maittavan! Meillä uppoo vaikka pienet kivet, mutta lihasta innostutaan täysillä! =)
      Jos vaikka ruuan sekaan sotkisit sitä lihaa, ootko koittanut?

• minä vaan

on jo melkeen kokeiltu lihat, kanat..yleensä vetelee raakaa jauhelihaa kun hullu mut tänään ei maistunut sekään..

• minä vaan kirjoitti:

on jo melkeen kokeiltu lihat, kanat..yleensä vetelee raakaa jauhelihaa kun hullu mut tänään ei maistunut sekään..

sitten kipeä? Tai joku ihanainen neito mielessänsä ja siksi ei muista syödä?
        En osaa sanoa mikä avuksi! Lisää liikuntaa, joka kasvattaa ruokahalua...tosin kulutuskin kasvaa samalla =)

• minä vaan
        muskettisopuli kirjoitti:

sitten kipeä? Tai joku ihanainen neito mielessänsä ja siksi ei muista syödä?
        En osaa sanoa mikä avuksi! Lisää liikuntaa, joka kasvattaa ruokahalua...tosin kulutuskin kasvaa samalla =)

usko että se on kipeä, ainakaan mitään muuta oireita ei oo muuta kun että ei syö kunnolla. Jaksaa leikkiä on pirteä, muistaa kiusata meidän toista koiraa..Häntä sillä pojalla heiluu aina vaikka mikä ois.päivät on kyl aitauksessa.tarttis varmaan kokeilla erilaisia nappuloita niin näkis jos jotakin suostuis syömään.

• Sulli

Koskaan kuullut koiran kuolleen nälkään, omasta tahdostaan, se kun nyt sattuu olemaan luonnon mukaan ihan sairasta, siis itse aiheutettu nälkäkuolema.

Jos nyt kuitenkin odottaisit, etkä alkaisi palvelemaan koiraasi. Ei se kuole syömättömyyteen, edes kahdessa viikossa, ja tämä on varma tieto.

• Eihän nälkäkuolemasta varmaan ollut pelkoakaan, vaan kun on ulkokoira, ja jos on kovin syömätön ja laiha, niin kylmä tulee ja sen myötä kyllä sairastuu...

• minä vaan
        Sikra kirjoitti:

Eihän nälkäkuolemasta varmaan ollut pelkoakaan, vaan kun on ulkokoira, ja jos on kovin syömätön ja laiha, niin kylmä tulee ja sen myötä kyllä sairastuu...

siitä ollut kyse että se nälkään kuolis vaan tosiaan kun pihalla joutuu olemaan.Ja tiedän, että koira syö kyllä sitten kun sillä nälkä on. se vaan on kumma juttu kun kaikki mitä itse syö, sitä pikkanen kyllä söisi mut ei omaa ruokaansa.huskyt ei muutenkaan ole mitään pulleita koiria vaan aika hoikkia ja linjavia koiria.

• serop1

Laita koiran raksujen seka NEU:ta. Oma koira rakastaa tätä ainetta yli kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5500
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2417
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1685
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1436
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1207
    8. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    Aihe