alkoholi

marokossa

Mitä maksaa soppa marokassa, mistä saa vai saako mistään?Sehän on muslimi maa...Paljos maksaa agadirissa jos menee ravintolaan ja syö jonkun pihvin ja ranskalaiset...?

5

2541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myönnän tyhmyyteni, mutta en nyt oikein ymmärrä mitä edellinen kirjoittaja mahtaa tarkoittaa.Tässä taitaa nyt taas avautua sukupolvien välinen kuilu. Jos puhutaan alkoholista niin sen saanti Marokossa ainakaan turistipaikoissa ei ole mikään ongelma. Agadirista alkoholia saa paikallisista huomaamattomista viinakaupoista. Sen lisäksi marketeista Uniprix, Sawma ja Anaprix löytyy runsaasti alkoholia. Vähän kaupungin ulkopuolella sijaitsee vielä meikäläistä Prismaa muistuttava Marjane.Marookolaiset viinit sekä olut ovat ihan maistamisen arvoisia.-Ravintoloita Agadirissä on joka makuun.Hintataso on meikäläista tasoa alhaisempi. Kuitenkin niin että ranta-alueella hinnat ovat keskustaa kalliimmat.Marokkolaisessa kaupunginosassa hotelli Sindibadin lähellä on vierekkäin neljä pientä ravintolaa, jotka ovat hyvin suosittuja ja tosi halpoja.Näissä paikoissa ei kuitenkaan kannata tilata mitään pihvejä.Nämä ravintolat ovat keskittyneet pääasiallisesti paikallisiin ruokiin.Marokkolaisessa kaupunginosassa eli Taljbortissa ei saa lainkaan alkoholia tuota hotellia lukuunottamatta.-Jos taas puhutaan sopasta minkä minä ymmärrän keitoksi,niin niitäkin löytyy.Erittäin mukavan makuista on harira-keitto. Se on pavuista valmistettu hyvin ravitseva keitto.Muut keitot ovat pääsääntöisesti soseutettuja.-Anteeksi jos olen ymmärtänyt kysymyksen väärin.

• kasari

ostanko konjakin suomesta vai vasta perillä agadirista?

• VIPER vaan

no halvinta soppaa jos haluat niin kannattaa tempaista taksilla marjaneen ja ostaa sieltä Donskaia(ranskalaista) vodkaa 4 euroa 70 cl pullo ja hyvää on! Just tätä kirjoittaessa nautiskelen... kaljat viinit kannattaa muutenkin hommatta täältä.
      Hassua on se että vaikka olis kuinka muslimimaa, niin kyllää täälläkin ne juopot löytyy jotka kerjää viinarahaa... :)

• täti

niin onhan suomikin muka kristitty maa (tai ainakin joskus oli) ja on kyllä kaukana siitä.. ihmiset ne on jotka sen maan tekee, jos ei ole omakohtaisesti kristitty/muslimi, niin ei kai se maa itsestäänkään sitä ole?

• aivan!
        täti kirjoitti:

niin onhan suomikin muka kristitty maa (tai ainakin joskus oli) ja on kyllä kaukana siitä.. ihmiset ne on jotka sen maan tekee, jos ei ole omakohtaisesti kristitty/muslimi, niin ei kai se maa itsestäänkään sitä ole?

Noinhan se menee... Ihmiset ne sen maan tekee. Marokko taitaa olla ns. maallistunut islamilainen maa. Ihmisillä taitaa olla aika stereotypiset käsitykset muslimeista. Se(kin) on muuten hyvä syy matkustaa Marokkoon. Häviävät väärät ennakkoluulot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe