Voisitteko kertoa rakkaat ystävät onko seuraavat biisit E-roticin biisejä: Charlene sekä Boys Boys Boys tai toinen nimi tälle biisille Be my lover boy... eli jos on niin miltähän E-roticin levyltä nämä biisit löytyy ja onko nuo niiden oikeat nimet? löysin nuo biisit mutta en löydä niiden nimiä e-roticin sivuilta että miltä albumilta ne on... joten voisiko viisaammat valistaa minua? :)
E-ROTIC, onko seuraavat e-roticin biisejä ja mitkä niiden oikeat nimet on??
Mila^
4
771
Vastaukset
- Sabrina oli se
Boys Boys Boys oli Sabrinan iso hitti aikoinaan.
- Mila^
Kyllä mä Sabrinan biisin tiedän, ei se se ole vaan sellanen poppitusrytkytys, joltain 90-luvulta... mut tää biisi menee Boys boys be my boy, I wanna feel yor body, boys boys be my boy, tonight I´m ready honey jne....
- kappaleen
esittää Smile.dk
- Musailija
Charlene on Missing Heartin biisi!
http://www.eurodancehits.com/missingheart/discography.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210