Jokaisen kuvaszin sielu matkaa halki maailmankaikkeuden ennen kuin saapuu tähän maailmaan ja syntyy oman tähtimerkkinsä alle. Tähtipölyä vai ruudinhajua - astrologia voi toisinaan antaa vastauksen epätoivoiselle omistajalle, joka yrittää porautua kasvavan kuvaszin tajuntaan ratkaistakseen arkielämän tilanteita.
OINAS 21.03. - 20.04.
(Marsin alainen, johtava merkki)
"Ihanan vilkas ja omatoiminen pentu!" Niinkö ajattelit, kun ensimmäisen kerran näit Oinas-kuvaszisi? Oinas-kuvasz on perusluonteeltaan ulospäin suuntautunut ja hyvin aktiivinen. Tässä merkissä toimitaan ensin ja mietitään vasta sitten. Kiihkeänä, malttamattomana ja hieman hyökkäävänä tämä kuvasz jakaa ystävät kahteen leiriin. Oinas-kuvaszia ei voi väkisin ystäväkseen suostutella, se valitsee omansa. Mutta rohkeutta siltä ei ainakaan puutu: siinä on pioneeriainesta.
Pihavahtina tämä kuvasz on erittäin tehokas. Se lähestyy kohdettaan (ihminen, toinen koira, auto, kaivinkone, yms) nopeasti, epäröimättä, pelottomasti ja äänekkäästi valmiina väittelyyn siitä, kenen pihalle ollaan eksytty.
HÄRKÄ 21.04. - 21.05.
(Venuksen alainen, kiinteä merkki)
Oppiko kuvaszisi hetkessä talon perusrutiinit? Rutiinit ja aikataulut ovat Härkä-kuvaszille kaikki kaikessa. Härkä-kuvasz tuntee olonsa turvalliseksi, kun elämä etenee määrättyä leppoisaa tahtia ilman sen suurempia muutoksia. Varsinkin ruoka-ajat ovat tälle kuvaszille tärkeitä, sillä se on suuri herkuttelija, Nautiskelija. Tie tämän hännänheiluttajan sydämeen käy vatsan kautta ja kun sydän on valloitettu, on sitoutuminen elinikäistä. Uskollinen Härkä-kuvasz ei ikinä voisi ajatella vaihtavansa omistajaa.
Kotivahtina Härkä-kuvasz on verkkaisuudestaan huolimatta luotettava. Se lähestyy kohdettaan vakaasti ja päättäväisesti. Jos uhka kohdistuu omistajaan (ja herkkupaloihin!), on puolustus intohimoisen kiihkeää. Tämän kuvaszin kodista tuskin varastetaan jääkaappia.
KAKSONEN 22.05. - 21.06.
(Merkuriuksen alainen, muuttuva merkki)
Tuntuuko sinusta siltä, että kuvaszisi ei halua olla hetkeäkään yksin? Kaksos-kuvasz on hyvin seurallinen persoona, joka tarvitsee koko ajan ihmisiä ja toimintaa ympärilleen. Se haluaa hauskuuttaa ja viihdyttää omistajiaan - mutta odottaa heiltä vastavuoroista viitseliäisyyttä saadakseen purettua energiaansa. Alati liikkeessä oleva ja nokkela Kaksos-kuvasz ei kaipaa taputteluja ja halailuja vaan ehtaa toimintaa, vapautta ja seikkailua. Tälle kuvaszille muutokset ovat riemun ja ilon aihe, piristys arjen harmauteen.
Kaksos-kuvasz liikkuu paljon pihallaan ja näkee kaiken. Älä kuitenkaan usko kaikkia tämän eläinradan tehokkaimman sanankääntäjän haukuntoja. Tunnethan sanonnan: paljon melua tyhjästä?
RAPU 22.06. - 23.07.
(Kuun alainen, johtava merkki)
Lempeämpää ilmettä ja sielukkaampia silmiä saa tähtikartalta etsiä. Pehmeä Rapu-kuvasz kantaa huolta koko perheen hyvinvoinnista ja kärsii suunnattomasti, jos ilmassa on eripuraisuutta. Etenkin omistajan tunteenpurkaukset rasittavat Rapu-kuvaszin herkkää mieltä. Tälle "kotikissalle" vakaa koti-ilmapiiri antaa mahdollisuuden näyttää ailahtelevat tunteensa, omalle turvalliselle paikalle se voi vetäytyä kuoreensa rauhassa mököttämään. Rapu-kuvasz tunnetaan oikukkaana ja omistushaluisena. Se osaa olla takertuva - ollen uskollisuudessan hyvin hellyttävä.
Vahtina Rapu-kuvasz lähestyy kohdettaan hieman sivuttain ja varoen. Kotiaan se puolustaa kiihkeästi viimeiseen asti ja vietyjä tavaroita se voi surra syvästi traumatisoituneena.
LEIJONA 24.07. - 23.08.
(Auringon alainen, kiinteä merkki)
Huomasivatko kaikki, kun saavuit kuvaszisi kanssa huoneeseen? Valon, ilon ja luovuuden ruumiillistumana Leijona-kuvasz ottaa kuninkaallisen armollisesti alentuen alaistensa ihailun ja pysähtyy hetkeksi ovensuuhun varmistaakseen, että kaikki ovat sen huomanneet. Leikkisänä ja huumorintajuisena Leijona-kuvasz kohtaa maailman, vaikka se välillä kolhiikin Hänen Majesteettinsa Turhamaista Egoa. Kolhuista se tiedottaa maailmalle - joskus hieman ylidramatisoiden.
Tuuheaturkkisena ja itsevarmana Leijona-kuvasz seisoo keskellä pihaa omaansa vartioiden. Hänen pihallaan vallitsevat Hänen sääntönsä - myös omistajille?
NEITSYT 24.08. - 23.09.
(Merkuriuksen alainen, muuttuva merkki)
Tuijottaako joku sinua herkeämättä? Huoneen varjoista Neitsyt-kuvasz tarkkailee talon toimintaa, hiljaa huomioita tehden ja ironisesti tuhahdellen. Hujanhajan olevat tavarat tai ruokaläiskät alustalla inhottavat sitä, koska se on siisti ja moitteeton - sen karvatkin ovat kauniisti paikoillaan. Jo senkin takia kaikki rahvaanomaiset lähentely-yritykset ovat pidättyväiselle ja vaatimattomalle Neitsyt-kuvaszille loukkaus.
Neitsyt-kuvasz vahtii pihaansa huolellisesti ja lähestulkoon täydellisesti. Pihan rajat se tuntee n. /- miljoonasosan virhemarginaalilla ja sisäpuolelle ei tunkeilijoita huolita.
VAAKA 24.09. - 23.10.
(Venuksen alainen, johtava merkki)
Vaaka-kuvasz on hurmaava ja diplomaattinen. Onko sinut kiedottu tassuvarpaan ympärille? Se ei ole mitään yllättävää, koska tämä kuvasz osaa vakuuttaa omistajansa. Rennon huoleton Vaaka-kuvasz saattaa harhautua omille retkilleen mitään pahaa sillä tarkoittamatta, ollen aidosti pahoillaan kotiin palattessaan. Retkistä väsyneelle uni maistuu. Kodin tulisi olla leposija täynnä harmoniaa: rauhoittavaa musiikkia, kauniisti muotoiltuja ja sävytettyjä ruoka-astioita.
Tunkeilijoiden kanssa rauhaa rakastava Vaaka-kuvasz yrittää neuvottella piharajan ylittämisestä kohteliaasti mutta sinnikkäästi - riippumatta siitä onko tunkeutuminen tapahtunut omalle vai naapurin puolelle.
SKORPIONI 24.10. - 22.11.
(Marsin ja Pluton alainen, kiinteä merkki)
Kenellä on vahva ja vanttera palavasilmäinen hauvelinalku? Olet alakynnessä, sillä kotiisi on majoittunut Skorpioni-kuvasz! Alusta alkaen on kotiisi laadittava selvät pelisäännöt ennen kuin tämä Maailmankaikkeuden Pyhiin Salaisuuksiin vihkiytynyt Valaistunut olento ottaa vallan kotipyhätössäsi. Skorpioni-kuvaszin intensiivinen ja arvoituksellinen olemus huokuu älykkyyttä, joten ole varuillasi.
Omistajiaan Skorpioni-kuvasz suojelee intohimoisella mustasukkaisuudella. Pihalla luvattomasti vierailevat saavat kimppuunsa pyörremyrskyn ja Hornan henget. Koirankopin asevarastoon voi sisältyä - liekinheitin.
JOUSIMIES 23.11. - 22.12.
(Jupiterin alainen, muuttuva merkki)
Kun ulkoilmaa ja maailmaa rakastava Jousimies-kuvasz lähtee liikkeelle, se ei vauhdiltaan puita väistelemään tai rappusia laskeskelemaan. Tassujen telominen on kohta tiivis osa arkeasi, mutta älä kanna huolta - ei Jousimies-kuvaszkaan kanna. Se haluaa elämäänsä hieman jännitystä eikä sen seikkailijan sielu kavahda pieniä kolhuja. Ole hauska ja keksi uusia ideoita, tuo vaihtelua Jousimies-kuvaszin "tylsään arkipäiväänne" pienillä asioilla.
Elämä on ihanaa: aurinko paistaa ja kuppi on täynnä ruokaa. Kuka tällaisena päivänä jaksaisi yhtä tylsää pihaa vartioida? Paitsi jos pihalla on pihajuhlat ja grillikyljyksiä…
KAURIS 23.12. - 20.01.
(Saturnuksen alainen, johtava merkki)
Voiko tuo kurttunaamainen, jähmeäliikkeinen patsas todella olla kuvaszpentu? Kauris-kuvasz ei lässyttelyjä kaipaa ja se viihtyy mieluiten täysin omissa oloissaan. Katso tarkkaan ja huomaat sen kaulassa kyltin "Pysy loitolla". Kauris-kuvasz on varovainen ja viileä. Voit unohtaa tunkeilevat lähestymiset, lapselliset temput (älä kieriskele maassa vieraiden nähden!) ja raikuvat ilonpurkaukset. Kauris-kuvaszia kiehtovat perinteet ja se haluaa mielellään pitää niistä kiinni.
Velvollisuuden tuntoisena vahtina Kauris-kuvasz pitää tunkeilijat taatusti loitolla. Muodollisena sieluna se olettaa tulevansa esitellyksi vieraille pihan virallisena vahtina.
VESIMIES 21.01. - 19.02.
(Saturnuksen ja Uranuksen alainen, kiinteä merkki)
Jos haluat linkittää itsesi galaktiseen verkkoon, ota kotiisi Vesimies-kuvasz. Sen eteerinen ja kaukainen katse menee suoraan lävitsesi sen eläessä omassa kosmisessa maailmassaan, jossa se ei ole yksin… Se on ERILAINEN kuvasz ja siksi sillä on "Vain vierailulla Maassa" -kyltti pannassaan. Kun haluat kiinnittää Vesimies-kuvaszin huomion itseesi, kokeile pukeutumista hullunkuriseksi hahmoksi esim. avaruusolennoksi. Se rakastaa kaikkea omalaatuista, mikä saa sen elinvoiman kipinöimään ja rätisemään.
Vesimies-kuvaszin tiedemiesmäisyyttä kiehtoo istua pihalla ja pohtia, mitä tapahtuu kun tuo vieras koira lähestyy nopeudella x aitaa ajassa y. Ja kun siihen lisätään hänen oma nopeutensa ja …
KALAT 20.02. - 20.03.
(Jupiterin ja Neptunuksen alainen, muuttuva merkki)
Voiko kuvasz hypnotisoida omistajansa? Kyllä, jos kyseessä on Kalat-kuvasz. Sillä on suuret sielukkaat silmät, joiden katse on hyvin hellyttävä. Tämä herkkä ja lumoava ajatustenlukija luopuu tarvittaessa vuoksesi omista toiveistaan. Se haluaa uskoa hyvää kaikista ja on toisinaan helposti vietävissä.
Kotivahdin roolissaan Kalat-kuvasz ei ole kaikkein luotettavimpia. "Murtovaras? Mikä murtovaras?". Tosin jos se on tilanteen tasalla, se käyttää hypnoottisia silmiään jähmettääkseen tunkeilijan paikoilleen.
Tähtipölyä....vaihteeksi;o)))))
56
2417
Vastaukset
- Dj Pervo
Oikein meni mä linkitän(vesimies)monnin..
http://alek.szahala.com/imagae/persmonni.gif- kipparinoma
Oletsä tollanen;o))))))))))))))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
Oletsä tollanen;o))))))))))))))
Muotipipoja halvalla...
http://www.porvari.com/kauppa/product_details.php?id=115 - kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Muotipipoja halvalla...
http://www.porvari.com/kauppa/product_details.php?id=115hyvän asian puolesta....:o))))))))))))
- kiristääks
kipparinoma kirjoitti:
hyvän asian puolesta....:o))))))))))))
pipo?
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/392057 - Dj Pervo
kiristääks kirjoitti:
pipo?
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/392057Kaverilla ei ainakaan kiristä pipo...
http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=11492 - kipparinoma
kiristääks kirjoitti:
pipo?
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/392057ei kiristä...;o)))))
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Kaverilla ei ainakaan kiristä pipo...
http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=11492tosi lujaa;o)))))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
ei kiristä...;o)))))
Pistää tyyppi ojennukseen vähäksi aikaa leirille rauhottumaan....
http://video.google.com/videoplay?docid=7802397296848793215&q=Shocking "training" methods in martial arts - kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Pistää tyyppi ojennukseen vähäksi aikaa leirille rauhottumaan....
http://video.google.com/videoplay?docid=7802397296848793215&q=Shocking "training" methods in martial artsnäytti aikas oudolle....;o/
kipparinoma kirjoitti:
hyvän asian puolesta....:o))))))))))))
..meinaan kohta on liukasta, ei leviä sahajauhot..%)
- kipparinoma
Kekkis kirjoitti:
..meinaan kohta on liukasta, ei leviä sahajauhot..%)
ne levis aikapäiviä sitten...:o/
- kipparinoma
Kekkis kirjoitti:
...pehmeempi alastulo...
ja mielenkiintoista....:o/
- skorpionimies;)
Kalat 20.2.-20.3.
Sosiaalisessa elämässäsi on tilanteita, joista on haastetta tai häiriötä luontaiselle vaistollesi. Se on kuin henkistä harjoitusta. Paine itse asiassa vain kasvattaa havaintokykyäsi.- kipparinoma
ympäripyöreää.....ja kuitenkin totta....muillekkin kuin meille...kaloille;o))))))
- härkä
kipparinoma kirjoitti:
ympäripyöreää.....ja kuitenkin totta....muillekkin kuin meille...kaloille;o))))))
kalat on mun herkkua
- kipparinoma
härkä kirjoitti:
kalat on mun herkkua
vähän pelottaa....Mut ei se mitään tää kalat ei voi vastustaa härkää;o))))
- härkä
kipparinoma kirjoitti:
vähän pelottaa....Mut ei se mitään tää kalat ei voi vastustaa härkää;o))))
susta tekis? Uunikalaa,savustaisiko vai hiilloksella.
- kipparinoma
härkä kirjoitti:
susta tekis? Uunikalaa,savustaisiko vai hiilloksella.
ainakin tällänen lahna;o))))).....Moni on yrittänyt savustaa....;o))))....eikun siis hiillostaa.....hih;o)
- nyyperi
JOTAKIN MUTTA EN KAIKKEA.
- kipparinoma
tutkimatonta...tulkitsematonta omaakin;o)))))
ilokseni on todettava että olen jeijona.....hih...muiden mieliharmiksi kukaties...
- kipparinoma
se gunniagsi Sinulle Ilottu;o))))
- tarkistelija
elä anna noijen arvostelijoijen häiritä. Jatka tyttö vaan omana ihtenäs!!!
- huhuu..
gugguugo jo?
- kipparinoma
Mä olen vain ja ainoastaan oma itseni...rehellisesti sitä mitä olen...en sorru kaksinaismoralismiin:o)
Hei...musta on hauskaa vuorovaikutella ns urputtajien kanssa:o) Horoskoopeistako täälä höpistään? Ja kaikki uskoo niin pirusti, vai? Mä oon kyllä just niin pitkävihaanen ja vittumainen ku skorpparit on.;)))
Niin ja seksihulluki mä oon!- kipparinoma
huhuu.. kirjoitti:
gugguugo jo?
eigun nuggui, kun qurggasin...Magiasti veteli asuggi hirsiä...;o)))
- kipparinoma
a-v kirjoitti:
Horoskoopeistako täälä höpistään? Ja kaikki uskoo niin pirusti, vai? Mä oon kyllä just niin pitkävihaanen ja vittumainen ku skorpparit on.;)))
Niin ja seksihulluki mä oon!mä olen saanut rogotuksen skorppareita vastaan...Tiedän teidät....:o/
kipparinoma kirjoitti:
mä olen saanut rogotuksen skorppareita vastaan...Tiedän teidät....:o/
äitee ja äijäkin on skorppareita! Periaattees mahdoton yhtälö;)))
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
mä olen saanut rogotuksen skorppareita vastaan...Tiedän teidät....:o/
Kertosäkeistöön mukaan..
http://www.youtube.com/watch?v=is37Nq2eX5g - kipparinoma
a-v kirjoitti:
äitee ja äijäkin on skorppareita! Periaattees mahdoton yhtälö;)))
Kovin tulista ja suorasukaista...niin vihassa kuin rakkaudessakin...Mä elin skorpparin kanssa aikas kauan...:o/
- noin
kipparinoma kirjoitti:
eigun nuggui, kun qurggasin...Magiasti veteli asuggi hirsiä...;o)))
nätin tytön takia nukkuu jo pelkistä unelmista :)
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Kertosäkeistöön mukaan..
http://www.youtube.com/watch?v=is37Nq2eX5gmä odotin kertosäettä...mutten ehtinyt mukaan...:o/
- kipparinoma
noin kirjoitti:
nätin tytön takia nukkuu jo pelkistä unelmista :)
jotain aivan muuta odotin:o/...Kun lupasin:o)
kipparinoma kirjoitti:
Kovin tulista ja suorasukaista...niin vihassa kuin rakkaudessakin...Mä elin skorpparin kanssa aikas kauan...:o/
sä tiedät ja osaat jatkossa pysyä erossa;)))
Mut ku oikein tosissani funtsin, emmä niin kauheen pitkävihainen ookkaan... se viha kestää vain loppuelämän ja mitä se ny on ihimisen elämä maailmankaikkeuden rinnalla...- kipparinoma
a-v kirjoitti:
sä tiedät ja osaat jatkossa pysyä erossa;)))
Mut ku oikein tosissani funtsin, emmä niin kauheen pitkävihainen ookkaan... se viha kestää vain loppuelämän ja mitä se ny on ihimisen elämä maailmankaikkeuden rinnalla..."Luomun"...elikkä SEN luikaus...Mä en ole pitkävihainen...Suutun tosi harvoin...sit olenkin RAIVOTAR, jota kaikki pelkää...no kuitenkin lepyn sekennissä...Tunnustaa et mulla on norsun muisti...en unohda koskaan...Se mun demonini:o/
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
mä odotin kertosäettä...mutten ehtinyt mukaan...:o/
Aika levoton prinssinakki...
http://media.stadia.fi/~0302104/kullipukun/fantartaki.jpg - nyyperi
a-v kirjoitti:
Horoskoopeistako täälä höpistään? Ja kaikki uskoo niin pirusti, vai? Mä oon kyllä just niin pitkävihaanen ja vittumainen ku skorpparit on.;)))
Niin ja seksihulluki mä oon!MINÄ OLEN VAIN PSYKIATRISTA HOITOA SAANUT TAVALLINEN PERUSHULLU. ON SILLÄ HIENOMPIKIN NIMI
AIVOINVALIDI nyyperi kirjoitti:
MINÄ OLEN VAIN PSYKIATRISTA HOITOA SAANUT TAVALLINEN PERUSHULLU. ON SILLÄ HIENOMPIKIN NIMI
AIVOINVALIDIsulle Nyyperi mitään tee, puspus;)))
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Aika levoton prinssinakki...
http://media.stadia.fi/~0302104/kullipukun/fantartaki.jpgJoo todelliosuus on pilvestä käsin aivan muuta;o)))
- nyyperi
a-v kirjoitti:
sulle Nyyperi mitään tee, puspus;)))
KUULUU.TARKOTAN SITÄ VESA TORPPAA.
SIINÄ OLI PÄIVÄLLÄ KUKULAN YMPÄRILLA KAIVINKONEITA KAIVUOMISSA.AATELIN ETTÄ MEINAAKO Y-P IRROTTAA KOKO PASKAN JA SIIRTÄÄ POIS. nyyperi kirjoitti:
KUULUU.TARKOTAN SITÄ VESA TORPPAA.
SIINÄ OLI PÄIVÄLLÄ KUKULAN YMPÄRILLA KAIVINKONEITA KAIVUOMISSA.AATELIN ETTÄ MEINAAKO Y-P IRROTTAA KOKO PASKAN JA SIIRTÄÄ POIS.rahalle se mitään siirtäis;))) Katkera äijä, viälä vuosienki päästä tuallai... Ittehän kuvionsa ja bisneksensä sotki.
Emmä vaan sua nähäny, vaikka siälä kans toikkaroin;)
- nyt..
niin tarkan horoskoopin, että meinasin pudota oksalta. :o\
- kipparinoma
tosi targga...:o)))))...Onneks meinasit vaan...;o)
- perustelen
kipparinoma kirjoitti:
tosi targga...:o)))))...Onneks meinasit vaan...;o)
sen. Se oli hyvin tarkka. ;)
- kipparinoma
perustelen kirjoitti:
sen. Se oli hyvin tarkka. ;)
sen tänne...ja vain siks:o)...Omalta kohdaltani en olis kuitenkaan aivan varma...siitä tarkkuudesta;o)
- jo..
kipparinoma kirjoitti:
sen tänne...ja vain siks:o)...Omalta kohdaltani en olis kuitenkaan aivan varma...siitä tarkkuudesta;o)
Et sitten naura. ;)
- kipparinoma
jo.. kirjoitti:
Et sitten naura. ;)
tai jos naurankin niin ihan vähän vaan....:o))))
- ne..
kipparinoma kirjoitti:
tai jos naurankin niin ihan vähän vaan....:o))))
perustelut. Löydät ne. ;)
- kipparinoma
ne.. kirjoitti:
perustelut. Löydät ne. ;)
ne...ja totta tosiaan...kyl horoskooppi tietää;o))))
- oikeesti..
kipparinoma kirjoitti:
ne...ja totta tosiaan...kyl horoskooppi tietää;o))))
löysit? No hyvä se. :o) Jos narrasit, niin kyllä sä vielä löydät ne. Ei saa nauraa. :o)))
Hyvää yötä sulle. ;) - kipparinoma
oikeesti.. kirjoitti:
löysit? No hyvä se. :o) Jos narrasit, niin kyllä sä vielä löydät ne. Ei saa nauraa. :o)))
Hyvää yötä sulle. ;)en narraa....oikeesti:o))) Hyvää yötä sinulle:o)...nauran mä kuitenkin....;o))
- löytää..
kipparinoma kirjoitti:
en narraa....oikeesti:o))) Hyvää yötä sinulle:o)...nauran mä kuitenkin....;o))
sittenkin. :o))) Hyvää yötä ja naura vaan... ;o)))
- kipparinoma
valvoo.....Sua;o))))
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481