Jos zombie-kura ja aito tekemisen meininki viihdyttää kannattaa ehdottomasti katsoa DEAD MEAT. Loistava Irlantilainen elokuva, joka on tehty todella kieliposkella. Parasta pikkurahan viihdettä pitkään aikaan.
DEAD MEAT
1
292
Vastaukset
- The Teenage zombie
tuo että kyseinen leffa on Irlantilainen kiinnostaa,koska ainakaan julkisesti/avoimesti ei ole vähään aikaan puhuttu ja hehkutettu Irlannin B-leffoja,luulen että siellä ei ole kauhen paljonn tehty äpärä elokuvia.Ainakaan ei uneversaaliin levitykseen.Mitenkäsn esim....Braindead tai dawn of dead viitteet löytyykö taikka rankemman puoleiset goret joita minä en kyllä katso,ei pelkkää tappoa eikä tekosyytä tapon takia juoneen jos ei huumoria ja kevennyksiä.gorehoundit on sitten erikseen,saavat katsoa ja nautiskella goresta miten vaan lystäävät Splatter on se homma ja isoimpia pointteja musta Brittihuumori todellakin Brittihuumori.Mutta? että Irlantilaista ...hmm...no kyllähän sielläkin sitä karskia porukkaa ja avointa monoa piisaa joten täytyy katsoa oikein moneen otteeseen.Selväähän on se että tekemisen ilo näkyy tämmöisistä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897