pentuja?

sarix

olisko kellään pentuja? olisin kiinnotunut, asun maalla ja huolehtijoita olisi monta, 2 kissaa olis kaverina. Pistä viestiä niin puhutaan lisää.

7

1292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarix

Niin ja veilä lisäksi, en olisi niin innostunut ottamaan puhdas rotuita koska siitä ei tulisi näyttelykoira vaan seurakoira, eli jotain muuta rotua saisi myös olla.

• on ajatus

maailmasi. Puhdasrotuinen on aina puhdasrotuinen. Voithan sitä ottaa vaikka värivirheellisen josta et välttämättä joudu paljon maksamaan ja sitä ei sitten tarvitse näyttelyissä käyttää. Riskinsä on tuommosissa tanskandoggi joku muu rotu risteytyksissä. Semmoiset ihmiset joutakoon itse niin kauaksi missä ei edes pippuri kasva.

• sarix
        on ajatus kirjoitti:

maailmasi. Puhdasrotuinen on aina puhdasrotuinen. Voithan sitä ottaa vaikka värivirheellisen josta et välttämättä joudu paljon maksamaan ja sitä ei sitten tarvitse näyttelyissä käyttää. Riskinsä on tuommosissa tanskandoggi joku muu rotu risteytyksissä. Semmoiset ihmiset joutakoon itse niin kauaksi missä ei edes pippuri kasva.

Siksi haluan tanskandogin ja jonkun muun koska minulla on ollut 2 koiraa eriaikaan ja aivan puhdasrotuisia, mutta aivan luonne vikaisia, en tiedä huonoa tuuria vai? mutta on ollut 1 "sekarotuinen" oli tosi hieno ja kiltti koira.

• sitten
        sarix kirjoitti:

Siksi haluan tanskandogin ja jonkun muun koska minulla on ollut 2 koiraa eriaikaan ja aivan puhdasrotuisia, mutta aivan luonne vikaisia, en tiedä huonoa tuuria vai? mutta on ollut 1 "sekarotuinen" oli tosi hieno ja kiltti koira.

Miksi sitten haluat dogin ja jonkun muun risteytyksen? Eikö mikä tahansa kelpaa, kun sekarotuista haet? Haussa ilmeisesti iso m*nanjatkekoira kun tanskandoggia pitää mukana olla. puhdasrotuinen on aina puhdasrotuinen eikä ne kaikki ole luonnevikaisia.

• sarix
        sitten kirjoitti:

Miksi sitten haluat dogin ja jonkun muun risteytyksen? Eikö mikä tahansa kelpaa, kun sekarotuista haet? Haussa ilmeisesti iso m*nanjatkekoira kun tanskandoggia pitää mukana olla. puhdasrotuinen on aina puhdasrotuinen eikä ne kaikki ole luonnevikaisia.

En oo tullut tänne keskustelemaan omista päätöksistäni vaan hankkimaan koiraa. Saat olla itse mitä mieltä tahansa, joten antaa olla!

• tullut mieleen
        sarix kirjoitti:

En oo tullut tänne keskustelemaan omista päätöksistäni vaan hankkimaan koiraa. Saat olla itse mitä mieltä tahansa, joten antaa olla!

että vika voikin olla hihnan toisessa päässä eli sinussa. Harvoin koirat ovat todella luonnevikaisia vaan ne ovat väärällä tavoin "koulutettuja" ja niitten kanssa on tehty virheitä jotka sitten aiheuttavat tämmöisen mielikuvan omistajalle että koira olisi luonnevikainen vaikka itse omistaja on syypää.

Usko tai älä, mutta totta.

• kyseli
        sitten kirjoitti:

Puhdasrotuista, mutta tais olla liian "kallis", siksi siis ensisijaisesti mahtais noi "sekoitukset" halvempina olla mieluummin mieleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe