Levarin muut bändit

tehistytsi

Mitä tykkäätte Levarin muist bändeistä niinku Järjestyshäiriöstä Volteista ja ZCG:sta? Mä tykkään ainakin Järkkäreistä ja Voltaseist. Mut ei kyl mikään oo nii hyvä ku Tehis oli :(

7

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasten mun kasvoja

Kyl on ihan ok mitä oon kuullu mut kyllä ZCGkin on ihan hyvä. Oon itse asias jopa nähnyt kaikki bändit viime keväänä jossain Levarimiitissä

• Levari?

Mikä on levari? Joku levy-yhtiö?

• Angel88
        Levari? kirjoitti:

Mikä on levari? Joku levy-yhtiö?

Levari on Lahden Levy-Yhtiö, jossa Apulanta, Tehosekoitin(ennen hajoomistaan), Lehtivihreät Järjestyshäiriö jne. levyttää.

• Rogu

joo. Apis, Tehis (R.I.P), ja Järkkärit uusimpana tuttavuutena. Ei oo levyi mut Myspasessa oon kuunnellu. Ei mitään happoratioo.

• uusi tuttavuus

Tää järjestyshäiriö oli mulle ihan uusi nimi. Ei tosiaan mitään happoratioo.. Netistä löytyy jotain biisejäkin, joita voi kuunnela. Googlettamalla löyty ainakin www.myspace.com/jarjestyshairio, jossa on jotain biisejä. Jospa levy-yhtiö pääsis uuteen nousuun, kun on tuntunu olevan vähän hiljasta viime aikoina...

• Kiila
        uusi tuttavuus kirjoitti:

Tää järjestyshäiriö oli mulle ihan uusi nimi. Ei tosiaan mitään happoratioo.. Netistä löytyy jotain biisejäkin, joita voi kuunnela. Googlettamalla löyty ainakin www.myspace.com/jarjestyshairio, jossa on jotain biisejä. Jospa levy-yhtiö pääsis uuteen nousuun, kun on tuntunu olevan vähän hiljasta viime aikoina...

Jes, ihan hyvin toimi mullekin. Ois kyllä siisti jos tulis vielä joku Tehiksen veroinen bändi. Ehkä joskus.

• Pikkutiia
        Kiila kirjoitti:

Jes, ihan hyvin toimi mullekin. Ois kyllä siisti jos tulis vielä joku Tehiksen veroinen bändi. Ehkä joskus.

Järjestyshäiriölle pitäis saada oma topikki ku ne on parhait ja hyvää musaa vaik kyllä Apiskin on hyvä ja ehkä toisiks paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe