Jeep Cherokee 4.0

Taituri

Mistä hankitte Jeep Cherokeen pakoputket? Pelkkä pönttö merkkiliikkeessä 500e !!

8

2369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä
    • Älytön hinta

Etpä kertonut vuosimallia.... mutta tuolta suunnalta minä lähtisin katsomaan:

http://www.martelius.com/usa/usa.htm

Eikä tuo 500 euroa paha hinta ole jos normaaliajossa menee kolmisensataa euroa kuukaudessa bensaan.

No irvailut sikseen. Aikoinaan omistin itse 280 mersun jossa oli tuplaputket. Olivat aivan törkeän hintaiset (pelkät osat luokkaa 5000mk) kaikissa paikoissa mistä löysin. Ratkaisuna tulikin sitten se että menin hyvään pakoputkiliikkeeseen, kaverit katselivat hetken aikaa auton alle ja sanoivat, joo, hinta-arvio tuhat markkaa. Ihmettelin että mikä, siis työ maksaa tuhat markkaa? Vastaus oli että putki paikalleen laitettuna maksaa tuhat markkaa.

Kääntelivät hetken putkia ja etsivät sopivat vaimentimet, kustannus, 1000mk ja oli hyvä.

• Nimetön

Cherokee -92. Martelius ei ainakaan ennen voinut auttaa. Tietenkin hintakin ratkaisee, mutta periaate hakkaa vastaan maksaa järjettömästi. Umpio hyvä esimerkki, "ryöstöstä;) Kulutukesta, 9-10 matka-ajossa. 8 metrin telivaunulla 14 kahtapuolen. Ei paljoa, koska esim saab jopa 17 vaunun kanssa.

• mielessä pakoputkesta
        Nimetön kirjoitti:

Cherokee -92. Martelius ei ainakaan ennen voinut auttaa. Tietenkin hintakin ratkaisee, mutta periaate hakkaa vastaan maksaa järjettömästi. Umpio hyvä esimerkki, "ryöstöstä;) Kulutukesta, 9-10 matka-ajossa. 8 metrin telivaunulla 14 kahtapuolen. Ei paljoa, koska esim saab jopa 17 vaunun kanssa.

Suosittelen edelleen menemään sinne Ihan Oikeaan Pakoputkihuoltoon jossa tekevät sulle sen putken.

On aivan yhtä hyvä kuin alkuperäinen ellei jopa parempi.

• Jeep GC

Tilasin itse Marteiukselta, Matkahuolto toimitti ja itse laitoin alle. Takaputki vaati vähän pujottelua, piti ottaa oikea takapyörä irti että meni paikalleen. Muuten ok. Putki tehdään Suomessa, vaimennin on USA:sta. Rahteineen n. 160,- ja hyvin on pelanneet. Sitten kun katti aikanaan menee vaihtoon, tulee varmaan lisää hintaa.

• Nimetön

Tuota itsekin miettinyt, kiitos! terv. Taitúri

• J.G

Hmmm

Hae ihmees US-partsista,, siel katilta taaksepäin koko putki 120€ ja jos haluut uudet klemmarit mukaan nii 130€ ,, veikkaisin että on halvin..!!!!!!! ;)

• Hain jo Laitilasta! Kiitti kuitenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5597
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      570
      2062
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1154
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      53
      852
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe