Onko sulla 'suosikki -nickejä', joita luet ja/tai
vastaat lähes poikkeuksetta. Ei nimiä, paitsi jos ehdottomasti haluat kertoa.
Vai aiheko vain merkitsee.
Itse lueskelen ehtiessäni aiheen mukaan.
On kyllä joitakin nickejä, jotka tiedän 'vuosien takaa'.
Mukava joskus kurkata, mitä uusia kujeita
heillä :))
Aihe vaiko kirjoittaja?
37
2073
Vastaukset
- Februari
luen, mutta aihe on se mikä mielenkiinnon herättää oli kirjoittaja kuka vaan.
Harvoin ehdin/jaksan vastailla, joten tulee sit vastattua tutuimmille ensin ja muille ei sit ehdikään...jos oon väärässä. Mun mielestä ei ole ihan sama, kuka
toivottaa "Hyvää huomenta".
Siinä ei tarvi oikeestikaan olla juuri muuta asiaa, mutta ketjun pituus vaihtelee.- Februari
Sanin kirjoitti:
..jos oon väärässä. Mun mielestä ei ole ihan sama, kuka
toivottaa "Hyvää huomenta".
Siinä ei tarvi oikeestikaan olla juuri muuta asiaa, mutta ketjun pituus vaihtelee.Riippuu varmaan siitä, mitä ihmiset näiltä keskustelupalstoilta hakevat.
Itse lähinnä hupia, elämässä on tarpeeksi ankeita asioita ja on kiva naureskella toisten hauskoja juttuja.
Jos joku oikeasti haluaa neuvoja / apua elämäänsä, niin on ihmisiä, jotka vastaavat vakaviin aiheisiin.
Ja niinkuin oikeassa elämässä, täälläkin syntyy ystävyyssuhteita. Toiset on oikeastikin niitä ihmisiä, jotka jutustelevat vaivatta muiden kanssa tavatessaan, toiset saavat hädin tuskin huomenta sanottua.
Täällä ärsyynnytään turhan nopeasti tietyistä nickeistä ja heidän sanomisistaan. Ehkäpä uudet kokevat vaikeana sekaan tunkea. Februari kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, mitä ihmiset näiltä keskustelupalstoilta hakevat.
Itse lähinnä hupia, elämässä on tarpeeksi ankeita asioita ja on kiva naureskella toisten hauskoja juttuja.
Jos joku oikeasti haluaa neuvoja / apua elämäänsä, niin on ihmisiä, jotka vastaavat vakaviin aiheisiin.
Ja niinkuin oikeassa elämässä, täälläkin syntyy ystävyyssuhteita. Toiset on oikeastikin niitä ihmisiä, jotka jutustelevat vaivatta muiden kanssa tavatessaan, toiset saavat hädin tuskin huomenta sanottua.
Täällä ärsyynnytään turhan nopeasti tietyistä nickeistä ja heidän sanomisistaan. Ehkäpä uudet kokevat vaikeana sekaan tunkea...usein kyllä tervetullutta.
'Huomenet' on kivoja..
Jos on aikaa, tilaisuus, ja sopiva mieliala, voi niihin vastatakin.
Eivät koskaan ainakaan ärsytä :)
aihe on...
mikä yleensä ratkasee...
Mutta...
kyllä kirjoittajallakin on jokin
merkitys... ainakin tuttujen kesken...
kun tutuille on jotenkin helpompi vastata...
ainakin minulla...
"Kamusein"...;)))- ...ngg
jää jäljelle nyanssit. Jos näet Ladan, katsot
tyyppimerkkiä. Jos et löydä sitä, etsit keula-
merkkiä. Jos ei sitäkään ole, et luota siihen,
mitä näet.
Jos näet Mercedeksen, luot katseesi johtotähteen.
Jos sitä ei ole, se voikin olla Volkswagen vale-
puvussa. Pidät hauskana, mutta arveluttavana.
Jos näet Ferrarin siinä on oltava, siis, siinä
on o l t a v a Maranellon...
Noh, oletkos kunnon Tamma?Jospa kierrän kysymyksen,
sinun kirjoitukset lukisin varmasti useammin, jollet
'kätkisi' niitä rekkaamattomuuteen ;)
Ehkäpä vastaan sittenkin, en ole koskaan ollut
tiineenä..- ...ngg
Sanin kirjoitti:
Jospa kierrän kysymyksen,
sinun kirjoitukset lukisin varmasti useammin, jollet
'kätkisi' niitä rekkaamattomuuteen ;)
Ehkäpä vastaan sittenkin, en ole koskaan ollut
tiineenä..surffauksen ohessa kirjautua sisään, kun on noita
muitakin mielenkiinnon aiheita. Jos aihe on eri-
tyisen puhutteleva, tai, jos minulla on hiukan
painavampaa sanottavaa, kirjaudun kyllä.
En välitä myöskään avata liikoja ikkunoita tiuk-
kojen ruuvien vuoksi. - retros
...ngg kirjoitti:
surffauksen ohessa kirjautua sisään, kun on noita
kojen ruuvien vuoksi.harva jaksaa kantaa,mutta...........
...ngg kirjoitti:
surffauksen ohessa kirjautua sisään, kun on noita
kojen ruuvien vuoksi...hyväksyä, vaikka luulin että tiukat ruuvit paremmat kuin löysät,
ja kaarat ja hummatkin aika painavia ;)
Ei vaan!
Epätietoista taidat usein auttaa, jos voit..
Meneehän se silloin oikeaan osoitteeseen, ja
vastaanottaja on varmasti kiitollinen.
Huolimatta ootko kirjautunut vai et.Sanin kirjoitti:
..hyväksyä, vaikka luulin että tiukat ruuvit paremmat kuin löysät,
ja kaarat ja hummatkin aika painavia ;)
Ei vaan!
Epätietoista taidat usein auttaa, jos voit..
Meneehän se silloin oikeaan osoitteeseen, ja
vastaanottaja on varmasti kiitollinen.
Huolimatta ootko kirjautunut vai et.Rupesi väkisinkin naurattamaan, koska en ollut
riittävän selkeä - syytän siis itseäni - puhues-
sani tiukoista ruuveista. Selvennyksen vuoksi
muillekin huuli pyöreinä oleville lukijoille
tarkoitin itse asiassa turvaruuveja virusten va-
ralta ja bannereiden kylkiäisinä tulevien adware-
mörköjen varalta. Keksien syönti on tälle koneel-
le kiellettyä puuhaa, mutta se kostautuu usein
tahmautumisena.
Kiitos myös Retrosille painavasta vastauksesta,
jolloin rupesin toivomaan olevani Viidakon Ykä...
kirjoittelen, pääasiassa.
Kyllä tässä matkan varrella on tullut muutama nicki tutuksi, joidenka jutut luen jos osuvat hollille...=))))..kirjoituksia menee varmasti paljon ohi, kun
ei päivystä koneella jatkuvasti, toi "hollille" oli osuvan hauskasti sanottu.. :))
- tomppa2006
...koska tarkemmin mietittyäni huomasin tosiaankin tekeväni jonkinasteista lajittelua. Nimittäin vastaan lähes poikkeuksetta miesten kirjoittamiin aloituksiin. Heitä on täällä vähemmän, ehkä se on jonkinlaista solidaarisuutta?
Yleensä eniten vaikuttaa vastaamiseeni vaikuttaa aihe...varma, onko tää aihe kovin 'kaluttu', niin kiva kuulla jos ei ollu.
Suosikki nickeistä muistelen joskus olleen, mutta
aina jos ryhtyy nimiä luetteleen, se on vähä..
Ymmärrät varmaan.- tomppa2006
Sanin kirjoitti:
..varma, onko tää aihe kovin 'kaluttu', niin kiva kuulla jos ei ollu.
Suosikki nickeistä muistelen joskus olleen, mutta
aina jos ryhtyy nimiä luetteleen, se on vähä..
Ymmärrät varmaan....hyvin. Olisi kornia alkaa laittamaan kirjoittajia johonkin paremmuus järjestykseen. Muutenkin....Paras...jotakin, alkuiset aiheet on vähän vaikeita.
tomppa2006 kirjoitti:
...hyvin. Olisi kornia alkaa laittamaan kirjoittajia johonkin paremmuus järjestykseen. Muutenkin....Paras...jotakin, alkuiset aiheet on vähän vaikeita.
..aika paljon palstalla kiinni huumorien
samankaltaisuudesta, tai voi kait erilaisuuskin viehättää..
Tai muuten jutut sopii.. tai on monta
"parasta". Jos alat luetella, joku voi unohtua,
joku voi pahoittaa mielensä.- tomppa2006
Sanin kirjoitti:
..aika paljon palstalla kiinni huumorien
samankaltaisuudesta, tai voi kait erilaisuuskin viehättää..
Tai muuten jutut sopii.. tai on monta
"parasta". Jos alat luetella, joku voi unohtua,
joku voi pahoittaa mielensä....voi lukea monella eri tavoin ja ennenkaikkea ymmärtää lukemansa eri tavoin. Tästä varmaan nuo mielen pahoittamiset on monta kertaa lähtöisin. Olen ollut nyt pari kuukautta aktiivisesti tällä palstalla ja tiedän ainakin 4 kirjoittajaa, jotka ovat pahoittaneet mielensä?
tomppa2006 kirjoitti:
...voi lukea monella eri tavoin ja ennenkaikkea ymmärtää lukemansa eri tavoin. Tästä varmaan nuo mielen pahoittamiset on monta kertaa lähtöisin. Olen ollut nyt pari kuukautta aktiivisesti tällä palstalla ja tiedän ainakin 4 kirjoittajaa, jotka ovat pahoittaneet mielensä?
että sinun kirjoituksista pahoittaneet mielensä..
Niin tai näin, paha on oikoa väärinkäsityksiä
täällä.
Itse jo luulin, että tuol olis ollu mulle alempana arvostelua, tylsyydestä tai jotain,
(uudet kujeet)
Niin varmasti olenkin, mutta kun toinen sen sanoo niin, no.. ;)
Yritin piehtaroida tunteessa, että ois paha mieli, muttei se oikein onnistunu =)
Sitä jo sen verran itsetuntemusta.- tomppa2006
Sanin kirjoitti:
että sinun kirjoituksista pahoittaneet mielensä..
Niin tai näin, paha on oikoa väärinkäsityksiä
täällä.
Itse jo luulin, että tuol olis ollu mulle alempana arvostelua, tylsyydestä tai jotain,
(uudet kujeet)
Niin varmasti olenkin, mutta kun toinen sen sanoo niin, no.. ;)
Yritin piehtaroida tunteessa, että ois paha mieli, muttei se oikein onnistunu =)
Sitä jo sen verran itsetuntemusta....minun kirjoituksista. Toiset vaan on herkempiä. Itse en suostu mieltäni pahoittamaan moisen takia...
- niisku-myy ejk
Sillä ns. "Tyhjästä on paha nyhjästä". Eihän kaikkiin aloituksiin osaa ottaa kantaa.
..kyllä pitäis olla jokaiselle jotakin :)
Olet aika 'ideanikkari' kyllä.
Ja kivasti kerrot galleria -sivullasi
miten ja miksi palstalaiset ja palsta, on sulle suht' 'tärkeitä' :))- niisk,u-myy ejk
Sanin kirjoitti:
..kyllä pitäis olla jokaiselle jotakin :)
Olet aika 'ideanikkari' kyllä.
Ja kivasti kerrot galleria -sivullasi
miten ja miksi palstalaiset ja palsta, on sulle suht' 'tärkeitä' :))*paiskaa tassua*
Kiitos. Välillä kyllä tunnen itseni tosi tyhmäksi :)
- kikakakkonen
...jos käsittelee aluetta, johon kykenen jotakin toteamaan. Nikit eivät ole syynä vastauksiini, koska olen toivoton muistaan yleensä kenenkään nimiä. Ainoa ihan erikseen raakattava ja arvostettava ovat yleensä sellaiset viestit, joissa näkee että kirjoittaja miettii asiaa. Tykkään pohdiskelijoista.
- oga
Juoksujalka on liian vauhdikas pysyäkseni kirjoittajien vauhdissa mukana ja siksipä pääpaino on enemmän ketjujen aiheissa.
Vuosia täällä "asuvana" voisin helposti ajautua tuntemieni nikkien käskynkkään.
Mitkä ovat Sinun uudet kujeet, kerro edes yksi?Tätä oon oottanu :)
Eka negatiiviselta vaikuttava kommentti, jonka
koskaan muistan saaneeni, voi olla niinkin, että aika kultaa muistot..
Eli ne olikin sulla ne uudet kujeet, kuka ikinä
sitten ootkin ?)- oga
Sanin kirjoitti:
Tätä oon oottanu :)
Eka negatiiviselta vaikuttava kommentti, jonka
koskaan muistan saaneeni, voi olla niinkin, että aika kultaa muistot..
Eli ne olikin sulla ne uudet kujeet, kuka ikinä
sitten ootkin ?)Vaikka mulla ei olekkaan mitään hajua mitä oot oottanu?
Aika kultaa negatiiviset kommentit ja aika on suureksi avuksi melkein kaikkeen, vaan täysin unohduksiin ne eivät jää koskaan.
Et vastannut vieläkään mun esittämään kysymykseen. Siispä mitkä ovatkaan ne sun kujeet? ;) oga kirjoitti:
Vaikka mulla ei olekkaan mitään hajua mitä oot oottanu?
Aika kultaa negatiiviset kommentit ja aika on suureksi avuksi melkein kaikkeen, vaan täysin unohduksiin ne eivät jää koskaan.
Et vastannut vieläkään mun esittämään kysymykseen. Siispä mitkä ovatkaan ne sun kujeet? ;).. missään vaiheessa sanonut, että MULLA ois uusia
kujeita?
Tuttu, turvallinen.. tylsä ;)
Ja miksi silti täällä välillä pyörähtelen,
ihmettelen sitä itsekin.
Jos sää oikeesti oot 'vuosia asunut' täällä, miksiköhän oot ns. puskassa..
- MysNa
fiiliksestä ja miten paljon aikaa käytettävissä.
On tiettyjä nickejä joiden jutut tai avaukset luen lähes poikkeuksetta, mielenkiintoisia persoonia tai/ja "vanhoja" kamuja :))
Huumoria ja hyvää mieltä tulen täältä nykyisin hakemaan ja jotkut kirjoittajat melko takuuvarmoja sillä saralla! Joten voisiko tästä todeta, että nikki vaikuttaa mulla aika paljon? - tuffe
Ensin luen kiinnostavat aiheet, ja nikkijärjestyksessä vastaukset. Joskus säästän "suosikit" sokerina pohjalle :) Sitten jatkan siitä sen mukaan kun aikaa riittää.
Välillä luen muuten samalla tavalla kuin lehtiäkin, aloitan kakkossivulta ja lopetan uusimpaan aloitukseen :)- MysNa
siellä teilläpäin :/
Pitänee jutella joulupukin kanssa sun sanomalehti asioista :) - tuffe
MysNa kirjoitti:
siellä teilläpäin :/
Pitänee jutella joulupukin kanssa sun sanomalehti asioista :)Ei meille mitään lehtiä tule, mitä nyt joskus jonkun kukan kääreenä :)))
- (.)Y(.)
Kiireessä mielenkiintoisimmat.. :))
Aiheen, fiiliksen ja onko itsellä
sanottavaa, pohjalta vastailen,
valikoimatta sen kummemmin.. :))
Tietty, on muutamia ns. "suosikki -
niccejäkin".. myönnetään.. :))) Että,ehkä aihe kuitenkin vaikuttaa enemmän;)tässäkin sen huomaa,vastailen vaikka pitäisi olla imurin varressa kiinni;)))
- uusi-äijäkäs
No jos sänkyyn sidotaan tai patteriin...mutta imurin varteen...aika perverssiä. Ole varovainen leikeissäsi.
..suuret kiitokset yhteisesti kaikille, jotka osallistui tähän ketjuun :)
Ollut hankaluuksia masiinan kanssa.. eilen illalla ois ollut muuten aikaa paremmin..
Olipa ihana 'tavata' tässä kejussa monia heistäkin, jotka tiedän pidemmältä ajalta :))
Monet teistä osaa asettaa sanoja sellaseen järjestykseen, että niitä ilolla lukee :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768