Huhujen mukaan IFK Mariehamn ei aio edes yrittää voittoa heidän kannaltaan merkityksettömässä ottelussa, vaan aikoo peluuttaa kakkosmiehistöä ja antaa Jaron voittaa ja näin ollen säilyä liigassa.
Toivottavasti Veikkausliiga estää tämän, KuPS:n kuuluu säilyä eikä Jaron!
MIFK-Jaro etukäteen sovittu?
9
970
Vastaukset
- 206
Sikoja ovat jos noin tekevät. KuPS:lle se tosiaankin kuuluu. Jos alatte lesot ahvenanmaalaiset ja pietarsaarelaiset sopimaan.. niin eikö paska allianssi riitä jo. Tarvitaanko toisia, vaikkakin eri merkitystä, mutta sanotaanko että selvää sovun yritystä. Voihan perkele kun vituttaa äärimmäisen kovasti jos KuPSi tippuu..
- Timse
Eihän ottelua ole vielä edes pelattu... ja se kumpi jää liigaan on ansainnu paikkanasa siellä! Pisteillä se ratkaistaan eikä mielipiteillä!
- Katsotaan sitte
ikävä kun noin epäilläänkään, tietysti parempi voittaa eikä jaro mikään huono ole pelasi tampereen kanssa tasan.
Kupsin säilyminen olisi ollu myös suotavaa ettei ole liiaksi etelä painoitteinen.
- -.-
Ruotsalaiset lyö kättä päälle.
- Timse
Tuskin tässä mitään kättä päälle peliä pelataan.
Eipäilen suuresti vaikka molemmissa paikoissa on ruotsi enemmistö kielenä, niin ei se tarkoita sitä että autetaan toista pysymään liigassa.
- Arvid
olisi kannattanut kupsin varmistaa sarjapaikka itse eikä jäädä natisemaan muiden armoille
- että semmoista...
Radioselostajan mukaan IFK:n Wirtanen pääsi yksin läpi, mutta ei ollut laukonut...
- palloilun ystävä
Jos paikka kuuluisi Kupsille, niin kai Kupsi olisi vuoden aikana pelannut niin hyvin, ettei olisi pudonnut? Katsos jonkun täytyy pudota ja se on yleensä se joukkue, jolla on vähiten pisteitä.
- Justiinsa niin
Viisasti sanottu...Pisteet ratkaisee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748